072-3300504

תואר שני בממשל

אוניברסיטת רייכמן

תנאי קבלה
- תואר ראשון בממוצע של לפחות 80
- מקרים חריגים ידונו על ידי ועדת הקבלה.
כמה זמן לומדים
- שנה (שלושה סמסטרים), ימי הלימוד יתקיימו בהתאם להתמחות
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני M.A בממשל
פרטים על תואר שני בממשל
תואר שני M.A. בממשל יעניק לכם נקודת מבט רחבה יותר ויעמיק את ההבנה התאורטית והמעשית שלכם. כך תסללו את דרככם לתפקידי מפתח בתחום.
 

תוכלו לבחור מבין ההתמחויות הבאות, שאורכן שנה אחת (שלושה סמסטרים, כולל סמסטר קיץ):

התמחות במדיניות ציבורית ושיווק פוליטי: התמחות המקנה ידע וכלים לעיצוב, יישום ושיווק

מדיניות ציבורית ולהטמעת ביג דאטה בתהליכי קבלת החלטות. הסטודנטים בתכנית רוכשים כלים לניתוח נתונים ולקידום יוזמות ופרויקטים מבוססי נתונים בתחומי החדשנות הדיגיטלית והממשל. אפשרות להתמחות במכוני מחקר בעלי שם בינלאומי, דוגמת המכון למדיניות נגד טרור (ICT) או המכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS) המקיים את ״כנס הרצליה״

- התמחות במדיניות ציבורית: התמחות זו תעניק לכם הכשרה עיונית ומעשית בממשל בתחומי המדיניות והמנהל הציבורי. יתרונה של ההתמחות הוא היותה רב-תחומית ויישומית. ההתמחות תחשוף אתכם למאפייניו של תחום המדיניות הציבורית - הכלכליים, החברתיים, הפוליטיים, המשפטיים והביטחוניים. ההתמחות תכשיר אתכם לתפקידי ניהול ומטה בכירים במוסדות השלטון המרכזי, ברשויות המקומיות ובמגזר השלישי.
- התמחות בשיווק פוליטי: התמחות זו תכשיר אתכם כמומחים בשיווק מועמדים פוליטיים, מפלגות ומדינות בעידן של פוליטיקה מקוונת. בנוסף, ההתמחות תעניק לכם כלים וטכניקות לתכנון ולבניית קמפיין פוליטי ואקטיבי, לשימוש במדיה חברתית, לשיווק ולקידום מסרים פוליטיים וחברתיים ולשיווק מדיניות חוץ ודיפלומטיה ציבורית.
- התמחות בלימודי ביטחון בטרור (באנגלית): התמחות זו משלבת לימודים אקדמיים, סימולציות וסדנאות, שיעניקו לכם כלים מיוחדים לחשיבה ביקורתית בתחום הביטחון והטרור. הקורסים בהתמחות מספקים חשיפה מעמיקה ומרוכזת לתופעת הטרור המודרני ומאפייניו, דפוסי פעולתו, היקפו ופיזורו ברחבי העולם. בהתמחות תרכשו הבנה של האתגר שתופעה זו מציגה למקבלי החלטות, מוסדות ביטחון, מגיבים ראשוניים, מערכות משפט והסקטור העסקי, בהתבסס על הניסיון שישראל צברה בתחום זה ועל ניסיונם של בכירים בתחום המלמדים בבית הספר לממשל. 
- התמחות בדיפלומטיה ויישוב סכסוכים (באנגלית): התמחות זו משלבת תיאוריה ומעשה של דילמות עכשוויות וניתוח של קונפליקטים ובמסגרתה תרכשו כלים להבנה וניתוח של האופן שבו קונפליקטים ומלחמות מתפתחים וכיצד ניתן לנהל או לפתור אותם באופן אסטרטגי, דיפלומטי או בלתי-פורמאלי. בנוסף להיבטים הפסיכולוגיים, תרבותיים ומשפטיים של קונפליקטים, בהתמחות זו תרכשו כלים של ממש להתמודדות עם קונפליקטים, בתחומים כמו משא ומתן, תיווך, דיפלומטיה ציבורית, דיפלומטיה א-פורמלית והתערבות בינלאומית. באמצעות הידע והכלים בעלי הערך שתרכשו, תוכלו למצוא עצמכם עוסקים בבעיות וקונפליקטים לאומיים ובינלאומיים בזירה הגלובאלית העכשווית ולהשתלב במוסדות, ארגונים וחברות העוסקות בנושאים מורכבים אלו.
 
בנוסף, קיים מסלול מחקרי עם תזה לתואר שני בממשל, אשר מטרתו להרחיב את הידע המקצועי והתאורטי שלכם, ויקדם אתכם לקראת קריירה מחקרית ו/או אקדמית בתחום. התכנית המעודכנת מציעה קורסים מגוונים בממשל, פוליטיקה, יחסים בינלאומיים וקורסים מדיסציפלינות מקבילות. מלמדים בה מרצים בעלי שם עולמי ותארים מאוניברסיטאות מובילות. משך הלימודים בתכנית זו הינו שנתיים (ארבעה סמסטרים).
 

עוד מסלולי לימוד – אוניברסיטת רייכמן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רחוב האוניברסיטה 8, הרצליה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד