072-3300504

מידע כללי על הנדסאים תל-אביב

בקמפוס של הנדסאים תל-אביב מתקיימים לימודים בתפיסה יישומית ובתנאים של מצוינות, בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה תוך התמקדות בתעשייה וניהול, תוכנה, חשמל, מכונות, הנדסה אזרחית, אדריכלות והנדסה רפואית לצד מכינה טכנולוגית. הישגיהם של הסטודנטים מביאים לידי ביטוי את איכות סגל ההוראה, היחס האישי לכל סטודנט ותנאי הלימוד המעולים בקמפוס. דיפלומה: דיפלומה בינלאומית המוכרת ע"י המכון להכשרה טכנולוגית (מה’ט), מוכרת למימוש מענק לחיילים משוחררים

משך הלימודים: מתכונת בוקר: ● שנתיים ● 4-5 ימים בשבוע, סה"כ 4 סמסטרים מתכונת ערב: המותאמת לאנשים עובדים שכר הלימוד אצלנו כ- 65% משכר הלימוד באוניברסיטאות:
● חיילים משוחררים זכאים להנחה של 80% לשנת הלימודים תש"פ (אוקטובר 2019)
● עולים חדשים זכאים למימון מלא או חלקי של שכר הלימוד על ידי משרד הקליטה.
● מלגות סיוע ופרסי הצטיינות למה כדאי ללמוד בהנדסאים תל-אביב : סיכום תוצאות 300 בחינות הסמכה בתחומים: הנדסת תוכנה, אלקטרוניקה ותקשורת, תעשיה וניהול, הנדסת כונות, הנדסת חשמל מצביע על למעלה מ- 91% הצלחה בבחינות.
● לפי סקרים של מה”ט, הנדסאים תל-אביב מדורגת במקום הראשון מבין כל המכללות באזור ת”א. דירוג זה נקבע לפי הציון הממוצע של בוגריה ואחוז העוברים בבחינות החיצוניות. חוות הדעת של הסטודנטים בסקרי מה”ט מתייחסת לפרמטרים של איכות סביבת הלימודים, תשתיות תומכות הוראה, איכות ההוראה, שרותים לסטודנט ועוד.
● מלגות ופרסי הצטיינות: הנדסאים תל-אביב מעניקה פרסי עידוד והצטיינות לסטודנטים שממוצע ציוניהם עומד על 85 ומעלה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד