072-3300504

לימודי ערב - למי מתאים ללמוד לימודי ערב ולמה?

מעוניינים לפתח קריירה, לגדל ילדים, לפתוח את היום בחדר כושר או פשוט להתעורר מאוחר ללא נקיפות מצפון? רגע לפני שתירשמו לתואר ראשון או שני, בדקו האם מסלול לימודי ערב מתאים לכם

26-11-2017 14:09:00

בשונה מחיילים משוחררים שזה עתה נרשמו ללימודי התואר הראשון ואינם מחזיקים במחויבויות מיוחדות בשלב זה של חייהם, יש מי שמעוניין להצטרף לאקדמיה, אבל לא ממש יכול לפנות לזה את כל הבקרים במהלך השבוע. מה עושים ואיך בכל זאת מתקדמים בחיים?

אם גם אתם נמצאים על קו התפר ומתלבטים כיצד לשלב את לימודי התואר האקדמי שלכם במקביל למקור ההכנסה או לזמן איכות עם ילדיכם, קבלו את רשימת היתרונות והחסרונות שתסייע לכם להחליט האם לימודי ערב יכולים להשתלב בלוח הזמנים הצפוף שלכם.

היתרונות: למה כדאי ללמוד בלימודי ערב
# לימודי ערב מעניקים לכם את המשאב הכי יקר בכל המשוואה הזו - משאב הזמן. לכן האפשרות לשלב חיי קריירה מספקת מהתחום, להשתכר בכבוד ולהקדיש בערב זמן ללימודי תואר אקדמי, היא יוצאת דופן.

# אם אתם לא אנשים של בוקר ולוקח לכם זמן 'להניע' עד לנקודה בה מתחיל היום, לימודי ערב יכולים להיות בדיוק בשבילכם.

# תמיד תהיה חנייה בשפע בקמפוס.

# הלימודים האקדמיים לא משתלטים לכם על החיים, הם משתלבים בהם.

# שעות הערב הם שעות הרבה יותר נוחות עבור סידורי שמרטפות לסטודנטים עם ילדים.

# התואר במתכונת לימודי ערב אינו אינטנסיבי בהשוואה לתואר רגיל ולכן הסיכוי שהוא יימאס עליכם מוקדם מהצפוי, די קלוש.

החסרונות: למי לא מתאימים לימודי ערב?
# אחרי כל היום הארוך שעבר עליכם במשרד, עייפות מצטברת היא תחושה שתלווה אתכם לאורך כל הסמסטר. קחו בחשבון שלא תמיד יהיה לכם את הכוח לשנות פאזה ולהיכנס במהירות למוד של לימודים.

# שכחו מבן/בת הזוג בתקופת לימודי ערב. במצב בו שניכם עובדים בשעות הבוקר ואחד מכם לומד שלוש פעמים בשבוע לימודי ערב, אל תבנו על ערבים רומנטיים מרובים במהלך התואר.

# בערבים בהם מתקיימים לימודים, אתם הופכים אוטומטית לנוודים. כל בוקר תמצאו את עצמכם מצוידים בשלוש שקיות, תיק גב, תיק לפטופ ובגדים חמים שיגנו עליכם מפני המזגן בכיתה. שלא לדבר על הסטודנטים שלא מחזיקים ברכב וצריכים להיסחב עם הציוד בשלושה קווי אוטובוסים שונים.

# אם חשבתם לזכות בהוואי סטודנטיאלי ובחברים חדשים מהתואר, לימודי ערב זה לא המקום. הסטודנטים מגיעים מכווני מטרה ובשנייה שנגמר הקורס, כל אחד בורח לעיסוקיו.

# מוזמנים לחתונות? בריתות? ימי הולדת של חברים? תתחילו להתרגל למשפט החוזר: 'אני בלימודים' ולהימאס על החברים הקרובים שלכם. אולם במידה וכבר החלטתם ללכת לכמה מהאירועים, שיהיה לכם בהצלחה בלהשלים הסיכומים.

# שכחו מההנאות של יום שישי בבוקר. במתכונת של לימודי ערב, מתקיימים לרוב קורסים נוספים ביום המבורך. ולכן עם כל הצער שבדבר, בזמן שכולם ישתזפו בחוף הים, אתם תזכו בעוד הרצאה מעשירה.

# הרבה מפעילות הפקולטה אינן מתקיימות בשעות הערב, כמו למשל: ירידי תעסוקה, הופעות או הפנינגים סטודנטיאליים שונים, בהם לא תיזכו להשתתף.

# הקפיטריה של היום, היא לא הקפיטריה של הלילה ולכן אל תצפו למבחר מוצרים אטרקטיביים בשעות הרעב הכבד.

איך מתחילים ללמוד אחרי כל היום הארוך הזה?
איך מתחילים ללמוד אחרי כל היום הארוך הזה?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד