072-3300504

אזור דמדומים

אזור דמדומים מובהק הוא אזור האגו הגברי, אישה אשר "מעיזה" להיכנס לתוך אזור זה, מסתכנת בפגיעה קשה, ואף יתרה מזאת.

נטלי חסין | 11-09-2005 15:10:00

נכון החיים של הנשים לא קלים, זה לא סוד, ואיננו מסתירות זאת, גם אתם לא יכולים שלא להבחין בכך.

ההתנהלות שלנו לצידכם אינה פשוטה כלל וכלל, אינני מייחסת זאת לערכים כשוביניזם או פמיניזם, הערכים הללו, כל יום מוערכים מחדש, ועדין מתהווים. אני מייחסת את הנאמר לאגו הגברי, כל אישה הפנימה היטב את הסכנות הצפיות לה כאשר היא מתגרה באגו, האגו שלא כאבר מינכם תמיד זקוף.

אך השאלה היא איפה הגבול? אם היו מראים לנו את הגבול, אולי היינו מסתכנות פחות [ונפגעות פחות]. אך אין גבול מוגדר, האגו הגברי נמצא בכל מקום, ואנו פיתחנו הליכה זהירה כבשדה מוקשים.

אנחנו יודעות דבר מה, למשל שבכל הנוגע למין, אנחנו צריכות שוב ושוב לטפח את גבריותכם גם אם היא רפויה כעת. גם בסוגיית הנהיגה כבר הפנמנו חלקית שמוטב שלא נערער את המוטוריות הנשגבת שלכם.אבל אם זה היה מתחיל ונגמר בזה, אין ספק שהיו כאן פחות ופחות מלחמות הורמונים.

הגבול כיום מטושטש, ולעיתים אף בלתי נראה. את יכולה לנהל שיחה סתמית על הא ודא ולפתע מופיע אותו מבט אפוף, מלא זימה, הניבט מעינכם, ואופס אנחנו יודעות כרגע שאנחנו באזור מסוכן, אבל התהייה בעינה עומדת, איך הגענו לשם? זו שאלה שנשאלה תמיד בראשן התוהה של הנשים.

ההידברות על אגו גברי מופיע כהתדיינות סודית בחדרי חדרים של נשים. ראשית כשאנו מתבגרות ומגלות ניצני נשיות, הסביבה מזהירה אותנו ללא הרף לגבי כוח הנשיות. כשתתבגרי ותנהלי מערכת יחסים עם גבר, אימך תנדב לך כללי "עשה ואל תעשה" אל מול האגו הגברי, מתכונת הישרדות.

אולי נשים לפני 50 60 שנה ידעו את הגבולות, כיום שהנשים הנן עצמאיות, בעלות דעה, נראות טוב, ומשכילות, האגו הגברי איבד מזמן את גבולותיו. הוא כל כך פגיע עכשיו ומאוים מפני הכוח של הנשים שלרוב הוא בוחר להתעלם או לתקוף.

הפחד הכי חבוי בגברים כיום הוא שגורלם יהיה כדינוזאור הולך ונכחד, כשמסביב משגשגים בנקי זרע למיניהם וויברטורים משוכללים. וכך צומחת לה פרנויה, כיבלת על פני האגו הגברי. כל יכולת התקשרות בינינו לבניכם גובלת בזהירות מתישה, ומצמיחה תופעות מטרידות של זיוף [ולא רק אורגזמה] ויכולת להטוטנית שלנו לתפקד כנשים עצמאיות מחוץ לבית ובבית, לנסות ללא הרף להימנע מלהניף "בד אדום", כדי לא להגיע לאזור ההוא [שדרך אגב אם נכנסת לשם, הדרך לצאת היא לא קלה, אם היא אפשרית בכלל].

יכולת התקשורת, לא קשורה כלל לאהבה, הרי במערכת יחסים הציר המרכזי נע על ליטוף אגואים [נניח שהדדי..], ואם האחד כושל המערכת קורסת.[כאישה הרי שמעת מספר פעמים את האבחנה: "טוב האגו הגברי שלו נפגע".]

אבל כמה אפשר ללטף לכם את האגו? נכון אתם המין החזק [פיזית] אבל מה עם ליטוף אגו נשי?? אז, גברים הפנימו שלא להיכנס לאזור הדמדומים של המשקל.. אך מעבר לכך מאומה! לרוב אתם עסוקים בהאדרת האגו הגברי שלכם, ואם האישה כשלה בהערצת האגו, אתם ממהרים לחפש אישה שניחנה בסגולות חנופה.

ומה עם חמלה?? אתם לא יכולים לשלוט קצת על אגרסיית האגו??ומה עם חוש הומור?? מה האגו שלכם לא ניחן ביכולת לצחוק קצת על עצמו?? ומה עם יכולת לדבר כך בפשטות??סתם כשני אנשים שחולקים טבע אנושי. אולי תרפו קצת ?????? אתם לא חייבים להיות תמיד זקופים!

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד