072-3300504

תחזית לימודים לילידי חודש אפריל

תמיר בן אשר נומרולוג קבלי מקצועי בתחזית לילידי חודש אפריל.

תמיר בן אשר | 07-12-2004 12:31:00

ילידי חודש אפריל: נחשבים בעלי אישיות מורכבת. אתם כל הזמן שואפים לעבודה מכובדת ורווחית, אך אתם צריכים לנסות לא לקפוץ גבוה מדי. אתם בעלי נטייה לרכושנות ולרוב תלכו על בטוח.
חודש ניסן מסמן את הלוחמנות ואת יכולת הפריצה והנחישות. בבחירת שם לילידי חודש ניסן, מומלץ על פי המקובלים, לדוג אותיות כמו ה, נ, א, י,ט, הן מוסיפות ברכה על אותו אדם ומחזקים אותו. לאלו שנולדו בחודש ניסן, מומלץ לשלב את צבע תכלת השמיים בבגדים. הצבע מחזק את ילידי חודש ניסן-אפריל, מגן עליהם ומגביר את היושר והאומץ. ניתן אף להשתמש באבני החושן להצלחה חומרית, והגדלת יכולות הלימודים. מומלץ לילידי חודש ניסן/ אפריל לשאת או לענוד את אבן הנופך – EMERALD.


לתחזית השנתית לילידי חודש אפריל על פי הנומרולוגיה המערבית

ילידי : 8/4, 17/4, 26/4 – בשבילכם זו תקופה של התחלות חדשות בלימודים. לאלו שהתחילו השנה ללמוד, זו תקופה של הצלחה, יש עדיפות למנהל עסקים. אפשר גם להתחיל פרוייקטים חדשים או להחליט ללכת לכיוון הדרכה וניהול, יש בכם את הכוח והעוצמה.
לאלו שנולדו ב 8 יש לשים לב לזוגיות. לילידי ה26, יש את הכשרון לעשיית כסף. זו תקופה של הזדמנויות חדשות. ילידי ה17 אתם עלולים לאבד עניין בלימודים שהתחילו, ולהמשיך לחפש את עצמכם. הכי חשוב שתהיה לכם משמעת עצמית. עלולה להיות רגישות בריאותית בכיס המרה, הטחול והמעיים.

ילידי 9/4,18/4 ,27/4 – זו שנה של עליות ומורדות בתחום הלימודים. בחודשים אפריל ויוני, יורגש הצורך להשקיע יותר, כדי לעמוד בציפיות שהצבתם לעצמכם. בחודש מאי, כדאי לא להוציא אנרגיות ולנוח. בתחום הזוגיות,אתם צריכים לשלוט ברגשותיכם ולא לתת לדברים חיצוניים להסיח אתכם ממטרותיכם. מבחינת הלימודים אם אתם מסיימים השנה את התואר, לא מומלץ לקבל החלטה לגבי העתיד, עדיף לקחת פסק זמן. לילידי ה9 בחודש, מומלץ ללמוד עבודה סוציאלית ורפואה. לילידי ה 27 מומלץ ללמוד פסיכולוגיה וייעוץ, ילידי ה 18 יכולים ללמוד מנהל עסקים או כלכלה.

ילידי 1, 10/4, 19/4, 28/4 – זו שנה של הזדמנויות, שגשוג והצלחה בלימודים. ילידי ה1 וה10 וה19 יצטרכו להשקיע בלימודים. תחומי הלימוד המומלצים לילידי ה28 שיווק, גרפיקה,עיתונאות ומשחק.

ילידי ה 2/4,11/4,20/4,29/4 – צריכים לתכנן כל פרט, ולשים לב לפרטים קטנים. תצטרכו להשקיע יותר כדי להצליח, עליכם להתרכז בעיקר ולא בטפל. במיוחד ילידי ה20 וה2 בעלי מצבי רוח משתנים, אל תתנו למזג הרוח להשתלט עליכם. בחודש אפריל תצטרכו להשקיע בלימודים, בחודש יוני צפויה הצלחה וביולי שוב תצטרכו להשקיע הרבה בבחינות.

ילידי 3, 12/4 ,21/4, 30/4 – אתם עומדים בפני שינויים במקומות העבודה ובלימודים. זו עתידה להיות, תקופה של טיולים. עדיף ללמוד קורסים קצרים ולא משהו הדורש התעמקות. כדאי ללמוד מכירות, שיווק, תקשורת, חינוך מיוחד, גננות וכל מה שקשור לתנועה ולזרימה. בתקופה זו אתם פעילים מינית ומוכנים להרפתקאות וריגושים. בחודש מאי, צפויה תקופה של התחלות חדשות והצלחה במבחנים. ביוני, תצטרכו להשקיע יותר בלימודים ולא להסתמך רק על המזל. ביולי אפשר להסתמך על המזל והכשרון.

שינויי מצב רוח לילידי ה23
ילידי 4/4,13/4,22/4 – המקצועות המומלצים עבורכם כל מה שקשור לאדריכלות, עיצוב פנים, הוראה והדרכה. זו תקופה טובה לשינויים בעיצוב הבית. לילידי ה 22, זו תקופה קצת רגישה עבורכם, אל תתנו לרגש לשלוט בכם. בתחום הלימודים, יש להתאמץ יותר בחודש מאי. אך אל דאגה, בחודש יוני יחול שינוי, התקופה תהיה תקופה של הצלחה.

ילידי 5/4,14/4,23/4 – זאת תקופה לא הכי קלה בשבילכם, שנה של עבודה פנימית ותיקון עם עצמכם. לכן, לא מומלץ בשנה זו, להשקיע בלימודים חדשים. טוב לנוח ולעשות חשבון נפש עם עצכם. לילידי ה-23 זו תקופה עם המון שינויים ומצבי רוח. לילידי ה 14 התקופה תהיה קלה יותר. ילידי ה5 יברו את התקופה בצורה קלה יותר על ידי תנועה ושינויים. תחומי לימודים טובים עבורכם הם: כל מה שקשור לריפוי גוף ונפש. לילידי ה 14, מומלץ ללמוד ניהול ותקשורת. ולילידי ה 23 כדאי ללמוד תנועה, אומנות ותרפיה ופסיכודרמה.

ילידי 6/4,15/4,24/4 – זה שנה שתצטרכו לעבוד קשה ולהשקיע בלימודים. אך היזהרו מפני השקעה יתרה בלימודים ובקריירה והזנחת המשפחה. תחומי הלימודים המתאימים לילידי ה6 בחודש מנהל עסקים, חינוך, עיצוב פנים תזונה, אופנה. חודש יוני יהיה חודש טוב להיכרויות חדשות.

ילידי ה 7/4,16/4,25/4 – שנה זו טובה לסגירת דברים, לקראת התחלות חדשות. שימו לב לאינטואיציה שלכם השנה, היא תוביל אתכם נכונה. לילדי ה16 זו תהיה תקופה קשה מבחינה רגשית. תחומי לימודים מומלצים לילידי ה7 הם רפואה, לילידי ה 25, אומנות ותנועה ולילידי ה 16 כדאי ללמוד תחומים הקשורים לניהול ועיצוב. הצלחות לימודיות צפויות בחודשים מאי –יוני, אך לאחריה צפויה תקופה די קשה .

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד