072-3300504

הסיפורים המרגשים ביותר ליום האהבה

אתם כתבתם, אנחנו בחרנו, עוד חמישה מהסיפורים המדהימים והמרגשים ביותר של היום, כל אחד מהם זוכה בערכת AHAVA מדליקה!

מערכת יורם | 15-02-2004 14:06:00

חגית התעלסה עד הזריחה
לקחתי את בן זוגי לחוף הים,שכבנו על שמיכה עם בקבוק שמפניה. לאחר כחצי שעה אמרתי לו להתפשט ולשכב על הבטן ולעצום עיניים.התפשטתי גם אני,שכבתי על הבטן ושרקתי להם....... לאחר דקה הגיעו שתי מסז'יסטיות ועיסו לנו את הגוף במשך 30 דקות.זה מאוד עינג אותנו, לאחר סיום המס'ג,התעלסנו עד הזריחה.............

חגית

מורן דפקה על הדלת
בחודשים האחרונים הייתי בדרום אמריקה לבדי. והחלטתי כי יום האהבה שאגב גם יום השנה לחברות שלי ושל נועם בן זוגי יהיה היום המתאים להפתיע אותו בדירת הסטודנטים שלו בבאר שבע וכך היה - דפקתי על דלת חדרו , בעודו שוקד למבחן בפיזיקה אחרי תקופה ארוכה של געגועים.... ומפה אתם יכולים רק לנחש...איזו הפתעה מתוקה זו היתה...

מורן

אורטל יצאה בוכה
היומולדת שלי והוולנטיין הם באותו יום. ואף פעם עד עכשיו לא יצא לי לחגוג את היומולדת עם חבר, כי תמיד יצא שבאותה תקופה אני לבד, וגם עם החברות זה לא תמיד יצא או שלא תמיד נהנתי..
והפעם - יש לי חבר ביומולדת, חבר שאני אוהבת אותו ואיתו גיליתי שלפניו לא ידעתי מה זאת אהבה..אז ביום חמישי חגגתי עם החברות (מה שתמיד התפקשש איכשהו כל שנה) וממש נהניתי, ובשבת התכנון היה לחגוג עם החבר וללכת איתו למסעדה רומנטית (מה שהיה בגדר הפתעה, ומה שאמרתי לו זה רק שהוא צריך להביא בגדים אלגנטים). אז כמה ימים לפני זה התקשרתי להזמין מקום ליום שבת, ואמרו לי שהכל מלא ושיש רשימת המתנה של 50 אנשים לפחות - אז אין מצב.. וכל מסעדה רומנטית אחרת שביררתי היתה מפוצצת.. אז סיפרתי לו על התכנון והתבאסנו ביחד.
ואז בשבת הוא הפתיע אותי עם מתנה של כרית חימום גדולה בצורת לב אדום והוא גם כתב לי מכתב שהבהיר לי עד כמה הוא אוהב אותי, מכתב שהפיג כל חשש ולו קל שבקלים אם היה לפני זה. מהמכתב יצאתי בוכה, כי לא האמנתי עד כמה הוא אוהב אותי, כי כל פעם שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי. שאלתי "באמת?!" ואחרי המכתב עניתי "אני יודעת.."
בסופו של דבר, יצאנו למסעדה ,אמנם לא כל כך רומנטית עם אחי הגדול וחברה שלו והתפצלנו לשני שולחנות. הוא לבש מכנס אלגנטי שחוק, נעליים שחורות וחולצה מכופתרת שחורה (סוווף!) ואני לבשתי שמלת ערב, ארוכה, שחורה, עם שסע עד הירך, עם מגף שחור, בצבע אדום שהכנתי במו ידיי, מראש, ושרשרת עם לב אדום שהחברות קנו לי ליומולדת.. אכלנו, דיברנו המון על האהבה שלנו וכשסיימנו לאכול הגיעה לשולחן שלנו עוגה עם זיקוק שנשלחה מאחי וחברה שלו.
לפני שיצאנו, נתתי לו את המתנה שלו: קופסה בצורת לב אדום גדול ובתוכה שני דברים: תחתון-מכנסון לבן עם לב אדום מTNT , בשבילי... ובוקסר קטן מינימליסטי, לבן, שתפרתי עליו לבבות אדומים (מה שתמיד רציתי לתת לחבר שלי בוולנטיין), בשבילו....

אורטל

מאיה הדביקה תמונות
במהלך השנה אספתי תמונות של בני אהובי ושלי, ביחד ולחוד, והדבקתי על קרטון ביצוע בצורות שונות, וקישרתי בין התמונות בציורים וצבעים.
תליתי את התמונה הענקית בשירותים. חוץ מזה מילאתי את הבית בנרות ריחניים ופיזרתי עלי ורדים על המיטה.
לבני ציפה מסאז' מפנק בשמן ואת היתר אני לא אגלה לכם :)
היה בהחלט רומנטי ומקסים.
הוא, אגב, לא עשה בשבילי כלום :(

מאיה

לילך מיסגרה דף עיתון
לקחתי מבית אריאלה את דף העיתון מהיום בו נהיינו חברים (לפני 5 שנים וקצת), מיסגרתי ואת המסגרת קישטתי יפה עם כל מיני צבעים ומדבקות.

בנוסף אני מכינה ארוחת ערב רומנטית שנושא הארוחה הוא "כמה טוב שיש שניים, זה הרבה זה תמיד פעמיים" כמו השיר... מכל דבר אני מכינה שניים. 2 לחמניות בצורת לב, 2 ממרחים ללחמניות, 2 קינוחים לבחירה וכו'. לסיום- אמבטיה מלאה קצף וריחות טובים.

לילך

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד