072-3300504

עשרת הדיברות לרווק: איך תדע שהיא רוצה אותך?

הידידה מתקשרת חמש פעמים ביום? מקבל מחמאות על בושם לא חדש? זה הזמן לקרוא נכון את המפה ולהבין שכל רמז קטן יכול להתפתח לסיפור אהבה גדולה

גל יונגר | 08-05-2014 15:19:00

אחת מהתכונות הבולטות אצל המין הגברי היא חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים, כך שרבים בכלל לא שמים לב שכל הזמן הזה, הבחורה שהם חיפשו ישבה בדיוק בצמוד אליהם בבר השכונתי. בתור התחלה חשוב להבין ששום דבר אינו מובן מאליו ובנות הן בהחלט עם מורכב, אבל אפשר לעשות קצת סדר ולנסות להבין למה היא מתכוונת באמת.

צריך עזרה בחיפוש אהבה? הרווק הביישן
צריך עזרה בחיפוש אהבה? הרווק הביישן

# הידידה הכי טובה
נכון שבתקופת התיכון הייתם הידידים הכי טובים? והרגשתם מאוד קרובים ממש כמו אח ואחות? אז זהו שכבר לא. הגיע הזמן שלך לשבור את מיתוס 'הידידה הכי טובה' ולנסות לפענח אחת ולתמיד מי היא הבחורה שמקשיבה לסודות הכי כמוסים שלך ומנסה לסלול את הדרך ללב שלך דרך אותם סיפורים.

ברגע שהיא קופצת אלייך לעוד ביקור ידידותי בנעלי עקב, שמלה חדשה ומתחילה לשאול יותר מדי שאלות על הדייט האחרון שהיה לך, עלייך להבין - כנראה שהיא פשוט בקטע שלך.

כבר לא רק אחות
כבר לא רק אחות

# תמיד בזמינות גבוהה
הכרת בחורה חדשה שבמקרה היא סטודנטית לרפואה וגם מתנדבת בצער בעלי חיים, אך בכל רגע נתון היא עונה? סימן שהיא בעניין. הבחורה שתמיד חוזרת לשיחות שלא נענו, מסמסת בזמן אמת ונמצאת שם בשבילך עשרים וארבע שעות ביממה, מעוניינת שתמלא את זמנה בכל צורה שהיא.

חושש לא להשתלב בלו"ז הצפוף שלה? אל דאגה, בחורות, ובעיקר העסוקות מבניהן, ידועות ביכולות המולטיטסקינג הגבוהות שלהן.

# הפוך על הפוך
בניגוד למחנה הבחורות הזמינות, עלייך גם להכיר את הבחורות שממוקמות בצד השני של הסקאלה. המחנה החדש של המין הנשי 'האדישות והמסננות', מדובר בסוג הבחורות האדישות שמשחקות את משחק 'הקשות להשגה' לאורך כל הדרך.

חשוב לדעת כי בהרבה מקרים, ככל שהבחורה מתנהגת אלייך באדישות ובחוסר התלהבות, כך היא רוצה אותך יותר (כל עוד היא מראה רמזים של עניין). במקרה כזה, ככל שתחזר אחריה במרץ ותיתן לה להבין שאתה שם, היא תשתחרר מהמניפולציות המבלבלות ותחשוף את כוונותיה האמיתיות. מצד שני, חלקן מרפות מהמשחקים רק כשמשחקים איתן "קשה להשגה" בחזרה.

משחקת את המשחק
משחקת את המשחק

# מסמנת טריטוריה
אם בדייט השני שלכם, היא שואלת אותך שאלות כמו: כמה ידידות שלך ומה הקשר שלך איתן? תדע שהבחורה מאותתת לך שהיא כאן כדי להישאר. זה לא בהכרח מעיד על זה שהיא קנאית או אובססיבית, היא פשוט רוצה את כל תשומת הלב שלך לעצמה.

# לייק לייק לייק
מקבל גשם של לייקים על כל פוסט שטותי שפרסמת לאחרונה? שווה בדיקה. יתכן ומדובר בבחורה ביישנית שלא תשיג את המספר שלך בכל מחיר, אך בקליקים מפרגנים על כפתור ה-Like היא מנסה לרמוז לך שהיא מעוניינת.

במצב כזה אל תישאר רק עם כמות לייקים גדולה, שלח לה הודעת אינבוקס ותברר בדיוק מה היא עוד אוהבת אצלך.

אהבה בזירה הוירטואלית
אהבה בזירה הוירטואלית

# אתה בחור להביא לאמא
התגובה הראשונית למשפט הזה היא בדרך כלל לחץ. בחורה שרק הכרת בבר וכבר זורקת לך מחמאה שכזו, יכולה להבריח הרבה גברים שלא מסוגלים להתמודד עם פצצה מהסוג הזה.

ברגעים כאלה אל תיתן לבחורה שעומדת מולך להלחיץ אותך, תקבל זאת כמחמאה ותחשוב על תכונות האופי החיוביות ששידרת לה כתוצאה מכך. אתה מצטייר כבחור חם, משפחתי, מעורר גאווה ועם מספיק ביטחון עצמי (בטח אם היא כבר רוצה להפגיש אותך עם אמא שלה).

# כוחה של שפת הגוף
מצחקקת מכל מה שיוצא לך מהפה? שומרת איתך על קשר עין רצוף כל הערב? אלא הם הסימנים המדויקים לבחורה שמעוניינת בטלפון שלך. כמות המידע שתוכל להשיג בהתבוננות מהירה על בנות שנמצאות בסביבתך תוכל לסדר לך את החיים.

חשוב לזכור כי הבחורה שאיתה יצאת לדייט ראשון כנראה לא תגיד לך את כל מה שמסתובב אצלה בראש במהלך הערב, אך אם תזהה אצלה רמזים מקדימים כמו יצירת מגע 'בטעות', משחקים בלתי פוסקים בשיער ומבטים חודרים, תדע שהסיכוי לטלפון ממנה למחרת בבוקר הוא גבוה.

# מפגש עם חברות? הכי לא
אתה מנסה להפתיע אותה בדייט ספונטני וכתוצאה מכך היא מבטלת בין רגע ערב סושי וחברות? דע שהיא בשלב אחד קדימה. אולי מבחינתך זה רק וויתור קטן, אבל הוויתורים שלה מעידים על הרצינות והעניין שיש לה בקשר בניכם.

# מפגש עם חברים? חוסר פרגון
ימי שישי נחשבים לקדושים מבחינתך ואתה יוצא באופן קבוע עם חברים, אך הבחורה שהכרת לפני חודש עושה לך פרצופים? דע שהגיע תורך לשלב הוויתורים.

היא אולי לא תגיד לך את זה בצורה ישירה, אבל היא בסך הכל רוצה עוד זמן איכות כדי להיפגש ולהכיר אותך.

# מתנות, מחמאות ומה שבניהם
אם אחרי שבועיים, היא מביאה לך שוקולדים בצורת לב, מצית מגניבה או בושם חדש למרות שעדיין לא הגיע ט"ו באב, תדע שהיא חושבת עלייך כל יום - כל היום.

אל תאמין לה כשהיא אומרת לך שהיא נזכרה בך בזמן שהיא הייתה בסידורים בקניון, היא תכננה את הכל והיא מאוהבת אותך מעל הראש.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד