בסיום הקורס יערך מבחן מסכם.
כל השיעורים יצולמו ויועלו לאתר. הסטודנטים יוכלו לצפות בשיעורים לצורך שינון החומר והשלמת חוסרים על פי מדיניות הצפייה שבאתר.
הצלחתה של סוכנות ביטוח תלויה במידה רבה ברמת האמון והתקשורת שהיא מצליחה לייצר עם לקוחותיה. בכל משרד ביטוח, ימצא הרפרנט/מנהל שתפקידו לטפל בממשק הלקוחות. עליו לבנות את תיק הלקוח באמצעות מאגרי הנתונים והמערכות השונות מול חברות הביטוח תוך שהוא אמון על מילוי הטפסים המתאימים והגשתם.
אין ספק שתפקיד רפרנט הביטוח הוא מאתגר וחשוב ומחייב רכישת ידע מקצועי נרחב. אחריות מקצועית לאיכות ותקינות הממשק בין הלקוחות והחברה מטילה אחריות רבה על הרפרנט ומצריכה התמקצעות בעבודה משרדית ובמגוון תחומים הקשורים לעולם הביטוח. בתפקיד זה תודעת שירות גבוהה ויכולות תקשורת בינאישית הן אבני יסוד בכישורי הרפרנט.
תיאור הקורס
קורס להכשרת רפרנטים לעבודה מקצועית ומיומנות בעולם הביטוח האלמנטרי (כללי) במגוון תחומי ביטוח כגון ביטוחי רכב, דירות ועסקים, ביטוח אחריות ועוד. דרך סדנאות, תרגולים וסימולציות יושם דגש על הכנתם האפקטיבית של הסטודנטים לעבודה מעשית.
למעוניינים בקריירה יציבה, מתגמלת עם שעות נוחות בחברות וסוכנויות ביטוח ובמחלקות לביטוח של מוסדות וארגונים שונים. אין צורך בידע מוקדם כלשהו. נחוצים תנאים בסיסיים שכוללים ידע בסיסי בתפעול מחשב בתוספת ליכולות תקשורת אישית ויחסי אנוש טובים.
חשוב לזכור:
בוגרי הקורס שיעברו בהצלחה את כל הבחינות בהתאם לתוכנית הקורס יהיו זכאים לתעודת גמר משותפת של מכללת ירושלים ומכללת אורין-שפלטר – השכלה פיננסית.
• תכנית הלימוד המקיפה והעניינית בתחומה - עוסקת בהיבטים השונים של הביטוח האלמנטרי כולל תיאוריה, טיפול במערכות, היכרות פרקטית עם סוגי הפוליסות השונות, סימולציות, סדנאות בתחום ועוד.
• אפשרויות השמה - קיים קשר רציף בין המכללה לבין סוכנויות וחברות הביטוח הגדולות במשק, ודרכו אנו מסייעים לבוגרים שלנו להתברג בחברות אלה.
• כל השיעורים מצולמים וניתן לצפות בהם בכל עת ומכל מקום, כך שלא תפספסו אף שיעור גם אם לא תוכלו להגיע לכיתה!