072-3300504

מה כדאי ללמוד כדי למצוא עבודה עם שכר הולם?

ללכת על בטוח: אם תסתכלו על שוק העבודה תמצאו הרבה אנשים שנלחמים על משרות שמתפנות, אבל למה להילחם כשיש מקומות עבודה שרק מחכות לקלוט עובדים?

13-11-2016 17:18:00

אחד הדברים שמעסיקים מתעניינים בלימודים זה מה הם יעשו עם התואר ברגע שהם יסיימו איתו, הרי ידוע ששוק העבודה לא תמיד זוהר ולמצוא עבודה זה לא עסק פשוט. ובכל זאת יש תחומים שלא רק הביקוש מצד המעסיקים גבוה, גם השכר הולם - אז למה לא ללכת על מקצוע מבטיח?

לא להתפשר. לרכוש השכלה בתחום שיהיה קל למצוא עבודה
לא להתפשר. לרכוש השכלה בתחום שיהיה קל למצוא עבודה

תחום הלימוד שיסדר לכם עבודה
בעולם כל כך רווי במקצועות ואפשרויות לימוד נראה שהבחירה במקצוע הנכון נהיית קשה יותר ויותר, אך למעשה המציאות יותר פשוטה ממה שזה נדמה. על פי פרסומים של משרד הכלכלה הביקוש מצד המגזר העסקי להנדסאים עומד על כ-878 משרות פנויות בממוצע ליום, וכן, ככל הנראה גם תלוש המשכורת ירצה אתכם.

לאלו מכם שלא בטוחים, הנדסאי הוא איש מקצוע טכנולוגי המיומן לטפל, לתחזק, לתפעל, לבנות ולפתח ציוד טכנולוגי מתקדם, ברמת התפעול היומיומית של מפעלים ותעשיות מתחומים שונים ומגוונים. לימודי הנדסאים הנמשכים בין שנתיים לשלוש שנים עוסקים במגוון רחב של תחומי עניין וביניהם בניין, עיצוב תעשייתי, נוף, מכונות, ביוטכנולוגיה מים וקרקע, תקשורת אינטראקטיבית תוכנה ועוד.

"עם התקדמות הטכנולוגיה נדרשים יותר ויותר הנדסאים בכל תחומי התעשייה השונים", אומר מנכ"ל המכללה למינהל רו"ח רוני דיוה ומוסיף, "ההנדסאים הם החוליה המקשרת בין המהנדסים לבין עובדי הייצור".

הביקוש הגבוה ביותר בשנה שעברה על פי נתוני משרד הכלכלה היה להנדסאי חשמל עם למעלה מ- 280 משרות, אחריו הנדסאים בהנדסה אזרחית (בנין) עם 188 משרות ובמקום השלישי הנדסאי אלקטרוניקה עם 178 משרות .

ללכת על בטוח ולבחור במקצוע מבוקש
ללכת על בטוח ולבחור במקצוע מבוקש

איך להיכנס לתחום ההנדסה?
אפשרויות התעסוקה המרובות להנדסאים מאפשרות לבוגרים למצוא עבודה הולמת עם תנאים טובים ושכר מספק, אך כמו בכל מקצוע חשוב לצאת לשוק העבודה עם הכלים הנכונים. "הצמיחה התעשייתית והטכנולוגית המואצת מזמנת הזדמנויות תעסוקתיות למי שילמד מקצוע נכון, במוסד מוערך ומכובד", מבטיח מנכ"ל המכללה למינהל, רו"ח רוני דיוה.

"יתרון חשוב נוסף הוא אפשרויות הרבות להתפתח בתחום", מציין רו"ח רוני דיוה, "כך שלמעשה הנדסאים יכולים להמשיך ללימודי תואר ראשון בהנדסה במסגרת מסלולי השלמה מיוחדים ומקוצרים, ובכך לשדרג את תנאיהם, מעמדם ושכרם".

תחומי הלימוד המגוונים מאפשרים למתעניינים בלימודים למצוא את המסלול הנכון והמתאים ביותר עבורם. המכללה למינהל לדוגמא מציעה למתעניינים בלימודים מסלול הנדסה אזרחית (בניין), הנדסת חשמל, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול , הנדסת אדריכלות ועיצוב פנים.

גם לתעודה אותה מקבלים בתום הלימודים יש לשים לב, כך לדוגמא בסיום הלימודים במכללה המינהל מקבלים בוגרי בית הספר דיפלומת הנדסאי מטעם המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע (מה"ט) והמכללה למינהל.

לרכוש השכלה במוסד מוערך ולצאת לדרך עם כל הכלים הנדרשים
לרכוש השכלה במוסד מוערך ולצאת לדרך עם כל הכלים הנדרשים

מחפשים איפה להתחיל לימודי הנדסאים? הקליקו פה ומצאו את המקום הנכון ביותר עבורכם

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד