072-3300504

קורס בדיקות חוסן ופיתוח מאובטח באתרים

EcomSchool - המכללה למקצועות הייטק והדיגיטל

כמה זמן לומדים
- 262 שעות לימוד, פעמיים בשבוע בין השעות 17:00-21:00
תאור התעודה
- תעודת הסמכה Artificial Intelligence
פרטים על קורס בדיקות חוסן ופיתוח מאובטח באתרים
בדיקת חדירה (הידועה בשם Testing Penetration או בקצרה PT ) הינה תהליך מורכב המתבצע על ידי ההאקר על מנת לבדוק האם היישומים והשירותים של החברה פגיעים לליקויי אבטחה. בדיקת חדירה הינה תהליך חשוב ביותר עבור ארגונים בארץ ובעולם ומתבצעת על ידי האקר מיומן אשר משתמש באותן השיטות בהן ישתמש ההאקר הזדוני, כדי לגלות האם הוא יכול לפגוע באפליקציות, אתרים או בתשתיות של החברה ולנצל ליקויי אבטחה על מנת לגרום לנזק. לאחר סיום הבדיקה ההאקר יספק דוח לחברה אשר יציג את כלל ליקויי האבטחה שאיתר וכמו כן פתרונות כיצד לתקן את ליקויי האבטחה האלו.

החברה יכולה לבקש מגוון רחב של בדיקות חוסן ולכן על ההאקר להיות בקיא במגוון רחב של תחומים, כגון: בדיקות חוסן ליישומי האינטרנט (האתרים והמערכות) של החברה, בדיקות חוסן לאפליקציות שמפתחת החברה הן לאנדרואיד והן לאיפון, בדיקות חוסן לתשתיות של החברה ברמה הרשתית ועוד.

עקב הידע הרב הנדרש לביצוע בדיקות חוסן והחוסר בתוכניות הכשרה מסודרות קיים מחסור רבבבודקי חוסן הן בארץ והן בעולם וכאן נכנס לתמונה קורס סייבר בדיקות חוסן ופיתוח מאובטח. קורס בדיקות חוסן ופיתוח מאובטח הינו הקורס המקיף ביותר בתחום מבדקי החוסן המתבסס על מחקרים שביצעו מרצי הקורס תוך כדי עבודתם כבודקי חוסן / חוקרי סייבר בכירים בחברות בארץ.

במהלך הקורס המרצה יציג את הממצאים אשר מצא לאורך הקריירה שלו, ימקד את התלמיד ויפתח אצלו חשיבה יצירתית לצורך מבדקי חוסן. כך התלמיד יזכה לראות כיצד מתבצע מבדק חוסן על ידי מומחה בתחום.

 
מידע נוסף
* קורס בדיקות חוסן ופיתוח מאובטח באתרים,תשתיות,ואפליקציות.
* הקורס כולל בתוכו הסמכת פייתון והסמכת לינוקס והכנה למבחנים החיצוניים.
* ראש התחום והמרצה המוביל בקורסים הינו רומן זאיקין - מומחה אבטחת מידע וסייבר מחברת צ'ק פוינט ובעל מעל ל - 10 שנות ניסיון בתחום הסייבר.
* עבור תלמידים שהגישו את כל מטלות הקורס ועברו את הקורס בהצלחה עם ממוצע ציונים מעל ל- 85 תינתן עזרה בהשמה בתחום הסייבר ובדיקות החוסן.

עוד מסלולי לימוד – EcomSchool - המכללה למקצועות הייטק והדיגיטל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, און ליין
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד