072-3300504

תואר שני .A.M בסיעוד עם התמחות בניהול הטיפול

הקריה האקדמית אונו

תנאי קבלה
מתאים לבעלי תואר ראשון במקצועות רפואיים ( סיעוד, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, פרמדיקים, מצבי חירום, רוקחים / אחים מוסמכים ).
-ציון הגמר של התואר הראשון הוא מעל 80.
-ראיון אישי עם איש סגל אקדמי בכיר.
כמה זמן לומדים
יום אחד בשבוע בשעות אחר הצהריים + יום שישי בוקר ותלמד לאורך 4 סמסטרים
פרטים על תואר שני .A.M בסיעוד עם התמחות בניהול הטיפול

בלימודי ניהול חולה נלמד כיצד להקטין את הסיכון לניצול משאבים ולהגדלת יכולת התחרות, בעזרת שליטה ובקרה על הוצאות הטיפול בחולים הכרוניים ושיפור איכות הטיפול ושביעות הרצון של המטופלים.

מטרת התוכנית :

להקנות לאנשי צוותים רפואיים את העקרונות התיאורטיים והיישומיים של ניהול הטיפול בחולה הכרוני והמבוגר בהיבט רב מערכתי הכולל תיאום קליני, בקרה ותקציב על רצף שירותי הבריאות. 

בתוכנית ילמדו הסטודנטים את ניהול הטיפול בתהליך המשלב אמדן, תכנון, יישום, תיאום, ניטור והערכה של שירותים במטרה לספק צרכים בריאותיים של מטופל, באמצעות התקשרויות וניצול משאבים נתונים ובאמצעות שילוב כלים ניהוליים, שיובילו לתוצאות איכותיות ויעילות.

מה לומדים בתוכנית:

נושאי הלימוד בתוכנית לימודים זו מותאמים למרכיבים הנדרשים בניהול יעיל ומבוסס ראיות של חולים כרוניים בעידן הקצאת משאבים. תוכנית הלימודים מקיפה את הנושאים העוסקים בניהול הטיפול בחולים הכרוניים במערכות הבריאות ומובנית באופן הדרגתי כך שבסיום הפרק התאורטי יתנסה הסטודנט באופן פעיל בניהול הטיפול בקבוצת חולים כרוניים תוך ליווי והדרכה צמודים של מנחים מומחים בשירותי הבריאות.

מידע נוסף
בין המרצים :
צוות המרצים בתוכנית כולל רופאים מומחים, אחיות, עובדים סוציאליים, כלכלני בריאות, רוקחים, מהנדסים ומומחי תוכן בעלי ניסיון בהוראה ומחקר בתחום. את התוכנית מוביל דקאן הפקולטה של מקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו: פרופ' שלמה נוי אשר ניהל מעל ל-20 שנה את בית החולים השיקומי בשיבא תל השומר.

*התואר מוכר ע"י המל"ג

עוד מסלולי לימוד – הקריה האקדמית אונו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד