072-3300504

באיזה מקצוע מרוויחים הכי הרבה כסף?

כל סטודנט חולם למצוא את עבודת חייו מיד אחרי שהוא סיים את התואר, ומפנטז על משכורת עתק. האם החלום הוא מציאות? הגיע הזמן לחשוף את האמת ולגלות כמה באמת שווה התואר שלכם

09-11-2015 17:30:00

הרבה צעירים מפנטזים על עבודה חלומית שיעשו בה משכורת עתק, הם בטח לא חושבים על שכר מינימום, אלא על מקצוע מכובד עם משכורת שלא יורדת מחמש ספרות. ובכן, הגיע הזמן להתעורר למציאות ולגלות כמה באמת מרוויחים בכל מקצוע, ולתת הצצה למספרים שכל אחד רוצה להיחשף אליהם.

>> איך משלבים בין עבודה ולימודים, ואיזה מוסד מאפשר זאת?

מפנטזים על משכורת עתק, כמה באמת מרוויחים?
מפנטזים על משכורת עתק, כמה באמת מרוויחים?

שלושת הענפים עם השכר הגבוה ביותר
באיזה תפקיד לדעתכם תרוויחו הכי הרבה כסף? ככל הנראה אנשים יענו שיהיה זה תפקיד בתחום ההיי-טק או הנדל"ן, ובכן, אתם תופתעו לשמוע אבל יש מקצועות שתוכלו לצאת מהם עם משכורת גבוהה יותר.

על פי סקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), על השכר הממוצע למשרת שכיר של עובדים ישראלים בחודש אוגוסט 2015, השכר הממוצע הגבוה ביותר במשרות השכיר, הוא בענף הכרייה והחציבה ועומד על 27,977 שקלים.

ענף החשמל, מים, ביוב ופסולת גם מתגמל שכירים עם משכורת גבוהה של 18,733 שקלים בממוצע לחודש, כאשר במקום השלישי ענף המידע והתקשורת עם שכר ממוצע של 17,652 שקלים.

חולמים לעסוק במסחר? כדאי שתסתכלו לפני זה על תלוש המשכורת
חולמים לעסוק במסחר? כדאי שתסתכלו לפני זה על תלוש המשכורת

מקצועות שמרוויחים בהם מעל הממוצע
השכר הממוצע של שכירים העובדים בשירותים פיננסיים ושירותי ביטוח בחודש אוגוסט 2015, עמד על 15,920 שקלים ואחריו עם שכר ממוצע של 14,445 שקלים ענף המינהל המקומי, ציבורי ובטחון ובטוח לאומי.

אם הצד הטכני הוא החזק אצלכם, ככל הנראה עדיין תרוויחו מעל השכר הממוצע של כלל המשק העומד נכון לחודש אוגוסט האחרון על 9,687 שקלים, שכן השכר הממוצע של שכירים העובדים בענף השירותים המקצועיים, המדעיים והטכניים הוא 12,370 שקלים.

עדיין חושקים בתחום הנדל"ן? אתם יכולים לנשום לרווחה מכיוון שענף פעילויות הנדל"ן מתעלה גם הוא על השכר הממוצע ועומד על 10,649 שקלים. עם זאת, חשוב שתדעו שבענף שירותי תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות אתם צפויים לחזור הביתה עם תלוש משכורת גבוה יותר של 10,738 שקלים.

שכירים בענף הנדל''ן מרוויחים מעל הממוצע
שכירים בענף הנדל''ן מרוויחים מעל הממוצע

בתחתית הרשימה: ענף החינוך
בתחתית הרשימה עם שכר ממוצע נמוך מהשכר הממוצע של כלל המשק, נמצא תחום הבינוי עם 9,096 שקלים, מתחתיו תחום המסחר עם 8,218 שקלים, כאשר בין המשכורות הנמוכות מככב ענף החינוך עם שכר ממוצע של 7,661 שקלים.

המקצועות הללו אינם היחידים אשר מרוויחים בהם מתחת לממוצע, שכן אם אתם חולמים לעבוד בענף האמנות, בידור ופנאי, השכר הוא נמוך עוד יותר - 5,844 שקלים.

הענף עם השכר החודשי הנמוך ביותר בחודש אוגוסט 2015, הוא שירותי האירוח והאוכל עם שכר ממוצע של 4,593 שקלים, עם זאת, נראה שדווקא בתחום הזה ישנה עלייה בשכר הממוצע בחודשים האחרונים.

>> רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הסטודנטים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים

ענף החינוך? משכורת נמוכה מהממוצע
ענף החינוך? משכורת נמוכה מהממוצע
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד