072-3300504

כנס ה- MBA העולמי מגיע לישראל

כנס ה-MBA העולמי מהווה הזדמנות נדירה למפגש עם נציגי בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם. השנה יערך הכנס ב- 4 לנובמבר, בין השעות 18:00-20:00, במלון קרלטון תל אביב

מאט סימונדס | 12-10-2010 14:00:00

העידן המקוון מאפשר לך לסקור מגוון רחב של תכניות MBA בכל העולם מבלי לעזוב את הבית או את המשרד. יחד עם זאת, בשל ההשקעה הרבה הכרוכה בלימודים לתואר MBA וחשיבותה האדירה של הבחירה, המידע המוצג באינטרנט עדיין אינו מהווה תחליף לפגישה אישית עם נציגי בתי הספר השונים.

כנס ה-MBA העולמי של QS מקנה לך הזדמנות פז להיפגש פנים מול פנים עם נציגי הרישום של בתי הספר הבולטים למנהל עסקים בעולם. הנה כמה עצות שיסייעו לך להפיק את המירב מהכנס.

כנס ה-MBA - הזדמנות פז לקבלת מידע מנציגי הרישום
כנס ה-MBA - הזדמנות פז לקבלת מידע מנציגי הרישום

1. הכנה מראש
סיור ה-MBA העולמי של QS מושך למעלה מ-60,000 מבקרים מכל העולם בכל שנה, וגם בישראל עתיד הכנס להיות עמוס במתעניינים. ייתכן שיהיה עליך להמתין בתור על מנת לשוחח עם נציגי בתי הספר הבולטים וגם כאשר תורך יגיע, זמנך יהיה מוגבל. לכן חשוב להפיק את המירב מהזמן המועט שיוקצב לך ולהגיע למפגש מוכנים: למשל, באמצעות שימוש בדירוגי בתי ספר בהתאמה אישית - כמו Scorecard הקיים באתר TopMBA - כדי להרכיב רשימה של תכניות MBA התואמות את כישוריך, משאביך ושאיפותיך האישיות. או לדוגמה, ביקור באתרי האינטרנט של בתי הספר הרלוונטיים עבורך כדי לאסוף מידע נוסף על כל תכנית. במידה והזמן מצוי בידייך, רצוי להזמין ידיעון מודפס של בית הספר ולהביא אותו איתך לכנס - ובכך ליצור רושם רציני בזמן הפגישה עם נציגי בית הספר.

2. מיקוד
אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדעת להתמקד בתכניות הלימוד הרלוונטיות עבורך בלבד - במקום לבזבז את זמנך על בתי ספר או תכניות שאינם מתאימים לך. זאת ניתן לעשות באמצעות בדיקת הפרופיל הכיתתי בכל תכנית, דרישות הקבלה והעלויות המלאות. במהלך הכנס מאמציך צריכים להתמקד בפניה אל נציגי בתי הספר שתואמים את יכולותיך האקדמיות והכלכליות, ולאו דווקא בתי ספר בעלי שם, שייתכן ואינם תואמים את כישוריך או שאיפותיך.

3. לדעת מה לשאול
שיטה טובה היא להכין מראש רשימה של שאלות, כדי שבעת המפגש עם נציגי בתי הספר, אף נושא חיוני לא יישכח ממך. נושאים שוודאי יהיה ברצונך לברר הם סגנון ההוראה, הרכב הסטודנטים בתכנית, הרקע האקדמי הנדרש לקבלה לתכנית, ההתמחויות השונות שהיא מציעה, תרומת התכנית לקידום הקריירה העסקית ועלויות המחיה ללומדים בתכנית.

אין צורך להעמיס בשאלות על נציגי בתי הספר - הם ישמחו לענות לשאלות, במיוחד למי שמגיע מוכן כראוי - אולם אין ביכולתם להקדיש לך את כל זמן האירוע. לכן, יהיה זה חכם למקד את שאלותיך לפני ההגעה לכנס ולהכין מראש מספר משפטי מפתח קצרים שישמשו אותך כדי להציג לנציגים בקצרה את הרקע שלך ואת יעדיך לקראת לימודי ה-MBA. ניתן להביא תעודות או הוכחות להישגיך, אולם יש להציגן רק אם נציגי בתי הספר יבקשו זאת.

4. לבוש ראוי
כנסי מידע מסוגו של כנס ה-MBA של QS מציעים הזדמנות להתקשרות ראשונית עם בתי הספר, לכן יהיה זה ראוי להתלבש ולהתנהג באופן מקצועי. זה לא אומר שחובה עליך להגיע בחליפת עסקים רשמית, אבל אולי יהיה זה עדיף להשאיר את הטי-שירט והסנדלים בבית.

5. אפשרויות מימון
תואר ה-MBA יכול לעשות את כל ההבדל לקריירה העתידית שלך, אולם עלותו עשויה להיות יקרה למדי. לפיכך, כדאי לברר לגבי מלגות הלימוד שמציעים בתי הספר השונים, כיצד ניתן להירשם אליהן ובאילו מועדים. בנוסף, רצוי לבדוק אם קיימות הלוואות מיוחדות שבתי הספר מציעים בשיתוף מוסדות פיננסיים מקומיים. כנס ה-MBA של QS ייתן לך את ההזדמנות להירשם למגוון רחב של מלגות ייחודיות מבתי ספר מכובדים כמו וורטון,IE-Instituto de Empresa ו-Ashridge, כמו גם למלגות המוצעות על ידי QS Quacquarelli Symonds scholarships.

6. השתתפות בהרצאות בכנס
מעבר להיותו מקום מפגש עם בתי ספר בולטים למנהל עסקים, מציע כנס ה-MBA העולמי של QS מגוון של הרצאות בנושא לימודי מנהל עסקים, בחינת ה-GMAT, ותהליכי ההרשמה ללימודים. הרצאות של מרצים ממספר בתי ספר בולטים למנהל עסקים יתנו לך טעימה קצרה מחווית הלימוד העתידית.

7. הערכת נציגי בתי הספר
רבים מהסטודנטים שסיימו בהצלחה את לימודי ה-MBA מעידים כי ידעו לומר מהו בית הספר הנכון עבורם ברגע ששוחחו עם נציגי בתי הספר. האינסטינקטים שלך יאמרו לך לא פחות מאשר על המחקר המקדים שערכת ויאפשרו לך להעריך את נציגי בתי הספר שפגשת: האם הביעו התעניינות בך ובשאלות שהצגת? האם הצליחו לענות עליהן בקלות ובסמכותיות? האם נראו לך מקצועיים? מעבר לקבלת המידע על תכנית הלימודים, פגישה פנים מול פנים עם נציגי בתי הספר השונים מהווה הזדמנות לשיפוט ולהערכה של הנציגים ושל תכניות הלימוד.

8. ולבסוף, מה שנותר הוא להירגע, וליהנות
הכתבה באדיבות חברת QS מארגנת כנס ה-MBA העולמי ומפעילת אתר .www.TopMBA.com

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד