תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 80 ומעלה
4 יח"ל באנגלית בציון 70 ומעלה
4 יח"ל במתמטיקה בציון 65 ומעלה
ציון מבחן אמי"ר או ציון מבחן פסיכומטרי לסיווג רמת האנגלית עד תחילת שנת הלימודים
* מועמדים מעל גיל 30 חסרי תעודת בגרות חייבים במכינת 30 פלוס (180 ש"ש) + מבוא למתמטיקה בציון 70 ומעלה
* מועמדים בעלי 3 יח"ל במתמטיקה יידרשו ללמוד קורס קדם 'מבוא למתמטיקה' ולעברו בציון 70 ומעלה
* כל המתקבלים ללימודים יידרשו להציג עד תחילת שנה"ל ציון במבחן אמי"ר או ציון מבחן פסיכומטרי לסיווג רמת האנגלית
* במקרים מיוחדים תישקל קבלה על תנאי
ועדת קבלה
מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה הנ"ל מתבקשים לצרף לטופס ההרשמה את המסמכים הבאים:
מכתב בקשה, עד 100 מילים, המפרט את הטעמים המצדיקים קבלה חריגה של המועמד/ת
קורות חיים
המלצות רלוונטיות (לא חובה)
הוועדה תזמן לראיון את המועמדים עפ'י שיקוליה
עולם ההיי-טק נחשב היום לשוק התעסוקה המעניין והמתגמל ביותר בארץ ובעולם. טכנולוגיות ישראליות כובשות את השווקים בעולם, במגוון תחומים כגון בריאות, התקשורת, התוכנה, ותחבורה.
האתגר המרכזי בעולם ההייטק אינו טכנולוגי אלא דווקא עסקי, וזה ייעודה של המחלקה לשיווק טכנולוגי.
תכנית הלימודים לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר היא היחידה מסוגה בישראל. התכנית מעניקה לבוגריה מפתח להבנת ההליכים העסקיים המניעים את עולם ההייטק.
תכנית הלימודים לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי מציעה חמש התמחויות ביניהן בוחר הסטודנט בתום שנת הלימודים הראשונה לתואר, אותן ילמד בשנה השנייה והשלישית. מסלולי ההתמחות הם –
- ICT - תחום המידע והתקשורת, Information and Communication Technologies
- שיווק דיגיטלי Digital Marketing
- ניתוח נתונים Data Analysisו
- יזמות וחדשנות
תחומי התמחות אלו הם מן המתפתחים והמבוקשים כיום בעולם ההיי-טק.
בנוסף על כך, במסגרת מרכז החדשנות והיזמות של ספיר, המחלקה לשיווק טכנולוגי מפעילה את המעבדה לבריאות דיגיטלית והקליניקה השיווקית (בשותפות עם המחלקה לתקשורת).