072-3300504

מחזור ראשון של בוגרי המכללה האקדמית להנדסה ירושלים

בוגרי החוג להנדסת חומרים מתקדמים מציגים פרויקטים בשיתוף עם אינטל ומפעלי תעשייה אחרים

חנית נוה | 15-07-2003 09:46:00

בימים אלה מסיים המחזור הראשון של המכללה האקדמית להנדסה ירושלים את לימודיו, ובוגריו, כ- 60 מהנדסי חומרים מתקדמים ומהנדסי תוכנה, ייצאו לקריירה מקצועית בתעשייה המתקדמת. חלק מבוגרי המכללה ימשיכו לימודיהם לתואר שני באוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטת תל אביב. החוג להנדסת חומרים מתקדמים הוא הראשון מסוגו בירושלים, בכל גופי האקדמיה והמכללות בעיר.

השבוע) הציגו 18 בוגרי המחזור הראשון של החוג להנדסת חומרים מתקדמים את פרוייקטי הגמר שלהם בפני בכירים בעולם האקדמיה ובעולם התעשייה.

ד"ר איתן מנור, ראש החוג להנדסת חומרים מתקדמים במכללה האקדמית להנדסה ירושלים מציין את החשיבות של פרוייקט הגמר. בפרוייקט זה, בא לביטוי הקשר ההדוק אקדמיה/תעשייה, המהווה את גולת הכותרת במסלול ההכשרה של סטודנט להנדסה. ביצועו בתעשייה, חושף את הסטודנט - המהנדס לעתיד - לתהליכים מתקדמים, לבעיות ולמגבלות איתן נדרשת להתמודד תעשיית ההיי-טק המתקדמת. נושא הפרוייקט נלקח ממגוון תחומי המדע והטכנולוגיה המבוצעים או נחקרים בארגונים תעשייתית/מחקריים, וכולל היבטים רבים ככל האפשר בתחומו, והמנחים הנם מהאקדמיה וממפעלי התעשייה המתקדמת המובילים בירושלים.

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים היא מוסד אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המכללה מוסמכת להעניק תואר אקדמי ראשון בהנדסה. המכללה, בתיאום אקדמי עם האוניברסיטה העברית בירושלים, נוסדה על ידי עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ופרוייקט "שותפות 2000 ירושלים - ניו-יורק" של הסוכנות היהודית והפדרציה היהודית בניו-יורק. בחבר הנאמנים של המכללה מכהנים, מדענים, אישי ציבור, יזמים, מורים ומחנכים.

אינטל ישראל הייתה מעורבת בהקמת החוג ובהתוויית תוכניות הלימוד.
אמיר אלשטיין, מנכ"ל משותף באינטל ישראל ומנהל המפעל בירושלים, חבר הועד המנהל וחבר הנאמנים של המכללה, מציין את החשיבות הרבה שהוא מייחס לקשר שבין האקדמיה לתעשייה. מהנדסים באינטל מעבירים חלקים מתוכנית הלימודים, בעיקר בתחום חומרים מתקדמים. סטודנטים מהמכללה עובדים באינטל, אשר תורמת למכללה גם ציוד וכסף לבניית מעבדות מחשבים, מעבדות חומרים ומעבדות אלקטרוניקה. בנוסף מעניקה אינטל מדי שנה חמש מלגות הצטיינות לסטודנטים במכללה.

תוכניות הלימודים הארבע שנתיות מתעדכנות באופן שוטף בשל השינויים בצרכי תעשיית ההיי-טק והתפתחות המשק הישראלי. המכללה צופה את הדרישות העתידיות ואת השינויים הטכנולוגיים בתעשיית ההיי-טק ובהתאם מעדכנת את תוכניות הלימוד הקיימות ומפתחת תוכניות לימוד חדשות.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד