072-3300504

צוק איתן: מלגות למילואימניקים

אחרי תקופה של לחימה אינטנסיבית בשטח, האקדמיה באה לקראת המילואימניקים ומתגמלת את מי שגוייס במבצע 'צוק איתן'. רשימת המלגות העדכנית

14-08-2014 10:20:00

באמצע חופשת הבחינות האינטנסיבית, היו צריכים הסטודנטים המילואימניקים לעזוב את כותלי הקמפוס ולעלות על מדים.

האקדמיה לא נשארת אדישה כלפיהם ופתחה קרנות עם מלגות למי ששירת במבצע 'צוק איתן'. כדי שלא תפספסו את המלגה שמגיעה לכם, אספנו את כל הקרנות החדשות שנפתחו לכל מי שקיבל צו 8 וירד לשטח.

בשל הלחימה, הפסיקו המילואימניקים תקופה ארוכה בלימודים
בשל הלחימה, הפסיקו המילואימניקים תקופה ארוכה בלימודים

אוניברסיטת תל אביב
סטודנטים שלמדו בשנת הלימודים תשע"ד ושירתו במילואים במבצע "צוק איתן", יקבלו מלגות השתתפות בשכר לימוד לשנת הלימודים תשע"ה. את כספי המלגות יעמידו תורמים וידידים של האוניברסיטה, כאשר מטרתן היא לסייע בלימודים העתידיים ולסייע בלימודים שהוחסרו בעקבות המבצע.

המלגה מגיעה למי ששירת במילואים במבצע החל מיום 8 ביולי 2014 למשך שבעה ימים לפחות. לקבלת המלגה יש למלא את הטופס שבאתר האוניברסיטה עד ה-1 לספטמבר.

אוניברסיטת בר אילן
כאות הוקרה לסטודנטים שנמצאים בשירות צבאי סדיר או במילואים וגוייסו להשתתף במבצע, תעניק האוניברסיטה מלגות לימודים לטודנטים של האוניברסיטה. המלגות ימומנו על ידי תרומות של ידידי האוניברסיטה, תורמים ותרומות של עובדי האוניברסיטה עצמם.

המלגות ינתנו עבור שנת הלימודים תשע"ה והם כביטוי לאות הוקרה של האוניברסיטה למען חיילי צה"ל שנלחמו. בנוסף, תושבי הדרום והמילואימניקים שמתגוררים במעונות, לא יחויבו בתשלום עבור השבועיים האחרונים של חודש יולי.

אין סיבה לבהלה, האקדמיה כבר דאגה להכל
אין סיבה לבהלה, האקדמיה כבר דאגה להכל

אוניברסיטת בן גוריון
קרן מיוחדת על סך מיליון שקלים הוקמה במטרה לסייע לסטודנטים המשרתים במילואים במסגרת המבצע שהתקיים. כ-1000 סטודנטים שלומדים במוסד קיבלו צו 8 וכעת המוסד רוצה לעזור להם ולגמול להם על כך.

המטרה היא למזער את הפגיעה הכלכלית שנבעה בחודש האחרון ולהשלים את סמסטר האביב ללא כל חששות מבעיות כלכליות. כמו כן, קרן המלגות תרחיב את השירותים הנרחבים ותסייע לאלו שיתקשו בכיסוי שכר הלימוד וההוצאות הנוספות הנלוות לכך.

האוניברסיטה הפתוחה
סטודנטים שלמדו בסמסטר ב' בשנת 2014 ולא נבחנו כלל במועדי א' או כאלה שנבחנו באחד ממועדי א' מה-9 ליולי ואילך, רשאים לקבל הקלות והטבות. מי שירשם לסמסטר סתיו תשע"ה, יקבל פטור מדמי טיפול ומעלויות בגין הרשמה מאוחרת. כמו כן, ניתן לבצע שינויים בהרשמה לסמסטר סתיו תשע"ה ללא תשלום דמי טיפול .

במקביל, הועמד תקציב מיוחד שיסייע למשרתי המילואים שיש להם בעיה אישית, כלכלית או אחרת, כאשר מועד הגשת הבקשות לדיקנט הוארך עד לסוף חודש אוגוסט.

אוניברסיטת אריאל
האוניברסיטה תעניק מלגות לסטודנטים שלומדים במוסד וקיבלו צו 8. בנוסף, האוניברסיטה מעניקה מלגת מעונות עבור הסטודנטים שמתגוררים במעונות ושירתו במילואים במהלך המבצע, מלגות המעונות יהיו עד סכום של 440 שקלים.

כמו כן, כדי להתמודד עם החומר שהחסירו הלוחמים שקיבלו צו 8, מציעה האוניברסיטה קורסים מתוקשרים ללא עלות.

מלגות שכר לימוד וקבוצות למידה לשיעורים שהוחסרו
מלגות שכר לימוד וקבוצות למידה לשיעורים שהוחסרו

המרכז האקדמי רופין
המכללה מעניקה מלגות לכל מי שלומד במכללה וקיבל צו 8 וגוייס להשתתף במבצע, המלגות יכסו חלק משכר הלימוד לשנת הלימודים תשע"ה. כ-180 משרתי מילואים שלומדים במכללה גוייסו במהלך החודש האחרון ולקחו חלק בלחימה בעזה, כאשר הרעיון הוא להוריד עול מכתפייהם בתקופה הקרובה.

המכללה הקימה קרן מלגות ופתחה אותה לתרומות לציבור הנרחב. כספי המלגות יחולקו באופן שווה בין כל הסטודנטים המגוייסים שמגיע להם לקבל מלגה על פי הקריטריונים שמפורסמים באתר.

המכללה האקדמית אורט בראודה
לאור הגיוס שנמשך לתקופה ממושכת, סטודנטים שעלו על מדים ושירתו לפחות 10 ימים, יהיו רשאים לקבל מלגה לשנת הלימודים תשע"ה. בנוסף, סטודנטים ששירותו 21 ימים ומעלה, יהיו זכאים לקבלת פטור מתשלום עבור קורס קיץ או קורס בסמסטר א' לשנת הלימודים הקרובה תשע"ה.

הסטודנטים יקבלו חבילת סיוע שתעזור להתמודד עם מה שעברו בתקופה האחרונה, בין היתר 6 מפגשים של ייעוץ נפשי בחינם.

המכללה האקדמית אחוה
בנוסף להטבות האקדמיות שמקבלים הסטודנטים הלוחמים, החליטה המכללה להעניק סיוע כלכלי נוסף. המכללה תאפשר לפצל את תשלום המקדמה למכללה ל-4 תשלומים. מי שמקור פרנסתו נפגע בעקבות המצב הבטחוני, יוכל לקבל מלגה מיוחדת שתסייע לו את המשך לימודיו בשנת תשע"ה.

בכדי לקבל את המלגה, יש למלא את הפרטים בטופס שבאתר המכללה ולהגישו עד ה-25 לאוגוסט. כמו כן, יש לצרף אישורים המעידים על פגיעה הכנסתית, שלושה תלושי משכורת ולעמוד בתנאי הסף שמוצגים באתר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד