072-3300504

פרויקט מסלול: מסלולי הלימוד החדשים

מתלבטים מה ללמוד? תקופת ההרשמה ללימודים מעלה הילוך ואיתה שפע של תוכניות לימוד חדשות. אז איפה אפשר לפתח אפליקציות ומה זה טיפול דיאדי

05-08-2013 14:55:00

פיתוח תוכנה או שיווק במדיה דיגיטלית? טיפול באמנויות או שיקום באמצעות בעלי חיים?

מדי שנה נפתחים קורסים מקצועיים ותארים חדשים שמנסים להתאים את עולם האקדמיה לעולם המתפתח. קבלו עשרה מסלולים נבחרים ממגוון מוסדות הלימוד בארץ שפותחים דלתות חדשות לעתיד.

פיתוח תוכנה בסביבת אנדרואיד - מכללת סלע
בתוכנית האמנותית: לימודים המשלבים תיאוריה, טכנולוגיה ורכישת יכולות מעשיות. הלימודים מבוססים על שפות התכנות JAVA ו-PHP. הלימודים כוללים: פיתוח אפליקציות בפלטפורמת Android, פיתוח אפליקציית צד שרת, פיתוח תוך שימוש בקוד פתוח, אפליקציות שרת לקוח מרובות משתמשים, בסיסי נתונים, פיתוחי API ופיתוח לפלטפורמות הטרוגניות.

אורך רוח: 380 שעות

למה כדאי? לדברי המוסד ההסמכה מכינה את הבוגרים לעבודה בחברות המובילות בענף, היות ורמת העומק שלה מאפשרת להם להשתלב בשוק כמפתחי תוכנה למכשירי טאבלט וסמארטפונים.

רוצים ללמוד הנדסת תוכנה? לחצו כאן

סטודנט אוחז בכוס קפה ועובד על המחשב

פיתוח תוכנה ואפליקציות בסביבת מיקרוסופט - מכללת רמת גן
בתוכנית האמנותית: הכשרה מקצועית ויסודית לפי דרישות המקצוע עבור פלטפורמת מיקרוסופט, כולל פיתוח בסביבת האינטרנט. ההכשרה כוללת עבודה על יכולות פיתוח תוכנה, יכולת פיתוח ותחזוקת אתרי אינטרנט מקצועיים ופיתוח אפליקציות עבור מכשירי הסמארטפונים החדשים בסביבת מיקרוסופט.

אורך רוח: 180 שעות לימוד על פני כשבעה חודשים

למה כדאי? לפי מוסד הלימודים תכני הקורס מותאמים לדרישות התעשייה, ולכן הוא מסייע לבוגרים להשתלב.

הנדסה וניהול מערכות שירות לתואר שני - מכללת אפקה
בתוכנית האמנותית: הכשרת מהנדסי ומנהלי שירות בייעול, ניהול ותפעול מערכות שירות. התואר מבוסס על יישום שיטות הנדסיות בשילוב מערכות טכנולוגיות, שיטות ניהול והבנה מעמיקה של הגורם האנושי. תוכנית הלימודים כוללת בין היתר: ניהול לקוחות, ניהול ותפעול, ניהול תשתיות ופיתוח חשיבה מערכתית. במהלך פרויקט הגמר מיושמות המיומנויות והתהליכים שנרכשו בתוכנית.

אורך רוח: חמישה סמסטרים המתפרשים על פני שנתיים

למה כדאי? לדברי המוסד מדובר בתוכנית ייחודית בארץ המאושרת על ידי המועצה להשכלה הגבוהה.

קורס שיווק דיגיטלי - מכללת רמת גן
בתוכנית האמנותית: היכרות מעמיקה עם הכלים השיווקים הקיימים באינטרנט בדגש על אסטרטגיות עסקים שיווקיות. בתום הקורס, יצאו הבוגרים עם כלים לתכנון קמפיין שיווקי באינטרנט ובסלולר תוך ניצול מירבי של ההזדמנויות בזירת המדיה הדיגיטלית. הקורס אינו מותנה בהשכלה אקדמית קודמת.

אורך רוח: 100 שעות אקדמיות הנפרשות על פני כשישה חודשים

למה כדאי? הקורס משלב ידע תיאורטי עם ידע מעשי ונבנה על ידי אנשי מקצוע מובילים. בנוסף, מכשיר הקורס לעבודה גם בתחום השיווק באינטרנט וגם בשיווק מובייל.

קורס ניהול והקמת עסק - המכללה האקדמית אשקלון
בתוכנית האמנותית: כלים פרקטיים ועדכניים לבניית וניהול עסק בעידן העסקי המורכב של שנות האלפיים. בין הדגשים המרכזיים בקורס: שיווק אינטרנטי, בדיקת כדאיות עסקית, מדיניות תמחיר, גיוס עובדים, גיוס אשראי וניהול בנקאי, היכרות עם דו"חות כספיים ועם זכאויות עסקיות ומענקים.

אורך רוח: 60 שעות

למה כדאי? במציאות רוויית עסקים רבים קטנים כגדולים, מדובר בקורס חובה למי שרוצה לשחק את המשחק.

תואר שני בלימודי יהדות ארצות הברית וישראל - אוניברסיטת חיפה
בתוכנית האמנותית: תוכנית לסטודנטים מצטיינים דוברי אנגלית שוטפת המעוניינים להעמיק ולהרחיב את הידע שלהם בנושאי יהדות ארצות הברית, החברה האמריקנית, והקשר המהותי והממושך עם מדינת ישראל בעבר ובהווה. התוכנית כוללת סיור לימודי חוויתי בן עשרה ימים באוניברסיטת ניו יורק (NYU), היכרות עם סטודנטים יהודים-אמריקאים, אנשי ציבור בולטים, ביקור במוזיאונים והרצאות אורח.

אורך רוח: 3 סמסטרים

למה כדאי? נדבך נוסף בהבנת מערכת היחסים העמוקה והמורכבת עם המעצמה האמריקאית, הנלמד באופן חוויתי ועשיר במיוחד. אה כן, ואת ניו יורק כבר הזכרנו?

תואר שני בטיפול באמנויות - סמינר הקיבוצים
בתוכנית האמנותית: ייחודו של הטיפול הוא בגישה הבלתי מאיימת והישירה למטופלים בכלל ולילדים בפרט, בשל השימוש הוורסטילי בכלי הבעה מגוונים שמעודדים שיתוף פעולה מקסימאלי מצד המטופל. הטיפול מאפשר גישה לעולמו הפנימי של המטופל, ויוצר מרחב ביניים המאפשר למטפל ולמטופל שהייה בו זמנית בתוך החוויה הרגשית ולהתבונן בה. כך מתאפשרת גישה לתכנים לא מודעים של המטופל שמועלים במהלך היצירה, תוך הסרה או עקיפה של הגנות ומחסומים תקשורתיים.

אורך רוח: שנתיים

למה כדאי? מסלול הלימודים מציע ארבע התמחויות שונות של טיפול באמצעות אמנויות - אמנות חזותית, תנועה, פסיכודרמה וביבליותרפיה.

טיפול דיאדי - סמינר הקיבוצים
בתוכנית האמנותית: מודל טיפול דינאמי ואנליטי של תהליך קצר מועד שמיועד לטיפול בהפרעות הנלוות ליחסיהם של הורים וילדים בגיל טרום חביון - הגיל הרך וגילאי גן-בית ספר. זהו ייחודו של הטיפול. בטיפול הדיאדי ההורה והילד (בדרך כלל אימהות ותינוקות) מטופלים יחדיו בו זמנית כאשר המטפל הוא החוליה המקשרת ביניהם. המודל מבוסס על תשתית תיאורטית דינאמית רחבה ועל מחקרים התפתחותיים, תחת הדגש כי הבנת היחסים בין הילד להוריו היא המפתח למקור ההפרעה ולשינוי בהמשך.

אורך רוח: שנה

למה כדאי? מדובר בנישה מתפתחת בתוך השוק הרווי של המקצועות הטיפוליים. תחום חדש יחסית שרק הולך וצובר ביקוש בקרב המטופלים.

זואו-תרפיה: טיפול, חינוך ושיקום בעזרת בעלי חיים - מכללת מגן דוד ירוק
בתוכנית האמנותית: מתן כלים לטיפול בילדים ומבוגרים הנמצאים בתהליך שיקומי קוגנטיבי, נפשי או פיזי. הטיפול באמצעות בעלי חיים תורם לתהליך הטיפולי, כאשר מרחב המחיה של בעל החיים הופך לחלק אינטגרלי בתוכנית הטיפול. התוכנית אינה דורשת השכלה אקדמית קודמת ומיועדת בעיקר לבעלי מקצועות טיפוליים, סוציאליים או מתחום החינוך, ולקהל הרחב המעוניין לעסוק בתחום באופן מקצועי.

אורך רוח: 456 שעות אקדמיות

למה כדאי? שיטה טיפולית קסומה שלטענת המוסד מצויידת במקדם הצלחה גבוה, ואף הוכיחה עצמה בעבר עם תוצאות מרחיקות לכת.

קורס הכשרת מדריכי הורים - המכללה האקדמית אשקלון
בתוכנית האמנותית: הכשרת מדריכי ומאמני הורים לליווי ההורים משלב ההריון ועד שנת החיים הראשונה של התינוק. התוכנית מבוססת על ההתקדמות בידע המחקרי שהצטבר לגבי הקשר בין התפתחות העובר לבין מאפייני המשפחה ומצבה של האם, תוך הגישה כי כבר החל משלב ההריון המוקדם ההורים לוקחים חלק בעיצוב ההתפתחות המוקדמת של העובר.

אורך רוח: 125 שעות

למה כדאי? הכשרה מקצועית לאקדמאים היא אינה מובנת מאליה בשוק בו תחום הדרכת ההורים הוא פרוץ יחסית

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד