יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

Technical Help Desk Support Expert - מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית

ג'ון ברייס הדרכה

כמה זמן לומדים
- 330 שעות לימוד ( 265 שעות לימוד פרונטאליות + 65 שעות עבודה עצמאית)
- לימודי ערב - פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-21:45
- לימודי בוקר - בין השעות 9:00-16:30, מפגשים של 8 שעות אקדמיות
מה מקבלים בסיום הלימודים
הצלחה בשתי בחינות ההסמכה תזכה את הבוגר בתואר:
- (Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA
פרטים על Technical Help Desk Support Expert - מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית
קורס מומחה תמיכה טכנית בסביבת ארגונית נוצר כתוצאה מעלייה בביקוש למומחים המכירים טווח רחב של חומרה, מערכות  הפעלה, אפליקציות ארגוניות ושרותי ענן. אנשי התמיכה צריכים להיות מסוגלים לפתור תקלות בצורה עצמאית ולתת מענה רחב לחברות, מקטנות ועד גדולות. 
 
הקורס שם דגש על איתור תקלות בצד החומרה והן בתפקוד לקוי של מערכת ההפעלה, מציאת פתרון מהיר והתמודדות עם הגדרות מורכבות ברמת המשתמש. כמו כן, תלמידי הקורס יילמדו שיטות לאיתור ופתרון תקלות נפוצות ויקבלו כלים להתמודד עם כמעט כל סוגי הבעיות במהלך העבודה השוטפת. 
 
בין יתרונות הקורס:
- לימוד על מערכות הפעלה עדכניות ומגוונות: Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012 ועוד.
- הקורס מקנה ידע יישומי בנושאי רשתות ומשמש מבוא עבור המעוניינים להתקדם בתחום ואינם בעלי רקע קודם. 
- פרויקט מעשי מתקדם ותרגול רב לאורך הקורס.
- John Bryce Job: מחלקת השמה המסייעת לבוגרים להשתלב בשוק העבודה ללא עלות.
 
 
מידע נוסף
* מתקיים בסניף ירושלים בלבד.
* מוכר לפקדון חיילים משוחררים.
* קהל יעד: בעלי חוש טכני והיכרות בסיסית עם מערכות הפעלה המעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולהיכנס לעולם המחשבים. 
* התחייבות להשמה לעומדים בתקנון בסניף תל אביב בלבד.
 
 
 

עוד מסלולי לימוד – ג'ון ברייס הדרכה

שירות אישי
חינם
השאר פרטים ונחזור אליך עם כל המידע
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים