אבני היסוד בשיטת ההדרכה של יוסי צורי: יושרה והוגנות - אני לא רק ספק (איש מכירות), אני גם לקוח. את הציפיות והדרישות שלי מספקים אחרים, אני מתחייב להעניק ללקוחותי. יושרה בונה אמון. ניסוח "שיחות מכירה" ו"תשובות להתנגדויות" הגיוניות ובונות אמון ואינן מבוססות על מניפולציה רגשית או שכלית. כיצד להפוך תיאוריה לפרקטיקה - המנגנון במוח האחראי על תרגום תיאוריה לפרקטיקה (הלכה למעשה), איננו מפותח אצל הרוב המכריע של בני האדם. (על פי מחקר שנערך בארה"ב בשנות השבעים של המאה העשרים, נמצא כי המנגנון המתרגם תיאוריה לפרקטיקה, מפותח אצל 1 מתוך 222 בני אדם. למעשה המנגנון מפותח אצל פחות מ- 0,5% של בני האדם) ב"מכללת תמורה" יודעים לתרגם תיאוריה לפרקטיקה ולהטמיע ידע ומיומנויות. ציטוט: "כולם מדברים על ויוסי צורי מראה איך" יצירתיות - פיתוח חשיבה יצירתית למניעת שחיקה ומציאת "פתרונות יצירתיים" לבעיות - שאחרים לא מנסים אפילו להתמודד לפתור. ידע מעמיק בתקשורת בין-אישית – פיתוח מיומנויות תקשורת כמרכיב מכריע בניהול ושיפור תפוקות העבודה של כלל העובדים. אי אפשר להבין לעומקם את המונחים "כושר שכנוע" ו- "ניהול מו"מ יעיל", אם לא יודעים מהן התופעות הכלל אנושיות הגורמות ל- "קצרים בתקשורת". מצוינות מקצועית - הקניית "ארגז כלים" מלא ומושלם מותאם לתפקיד, לכל ענף וגודל חברה והטמעת השימוש בכלים ליישום יומיומי. מצוינות בשירות ללקוחות - כדרך חיים (ולא כסיסמה). מתוך סך הלקוחות הלא מרוצים, רק 5% מתלוננים. יתר ה- 95% לא מתלוננים. הם פשוט לא חוזרים ומספרים לאחרים. מצוינות בשירות משתלמת כלכלית.