יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

מאסטר בשיווק דיגיטלי

המכללה לניו מדיה

תנאי קבלה
-מבחן עיוני אישי להערכת הבנה בעולם הדיגיטל והאינטרנט
-ועדת קבלה מקצועית לבחינה אישיותית, מוטיבציה ופוטנציאל להשתלבות בתעשייה הדיגיטלית
כמה זמן לומדים
סה"כ שעות לקורס: 464 שעות מלאות (כ - 620 שעות אקדמאיות)
-שעות הדרכה פרונטליות בכיתת לימוד: 264 שעות מלאות (352 שעות אקדמאיות)
-שעות התמחות וניסיון מעשי מול לקוחות אמיתיים: 200 שעות (חלקן בפיקוח מלווה מקצועי)
מה מקבלים בסיום הלימודים
תואר תעודה- הסמכה מקצועית
פרטים על מאסטר בשיווק דיגיטלי
נושאי לימוד-
יסודות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית:
היכרות עם עולם הפרסום, בדגש על פרסום ושיווק דיגיטלי. איך לתכנן, לבנות וליישם אסטרטגיה בפרסום.
למידה מעמיקה של כל המושגים בתחום ויצירת בסיס מקצועי לכל הנושאים במסלול.
 
יצירת תוכן וקופירייטינג פרסומי:
הכשרה מעמיקה מהיסוד ליצירה וכתיבת תוכן. התמחות מלאה בהפקת תוכן לכל צרכי הפרסום ורכישת כלים לבקרת יעילות התוכן. למידה מעמיקה ושליטה בכתיבה שיווקית קופירייטינג. 

מיתוג, עיצוב וקריאייטיב
בניית מותג מבחינת שפה, עיצוב, אופי וקהל יעד. חידוד יכולות היצירתיות ויישומם במהלכים פרסומיים. ניסיון רחב בכלים עיצוביים, בטרנדים העיצוביים ברשת ואיך ליישם אותם בפרסום.

קידום ממומן והפצה בדיגיטל
רכישת ידע מקצועי ומעשי בכל זירות ההפצה והפרסום הדיגטלים. פרסום ממומן ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש, פרסום אורגני ברשת, אפיקי חשיפה יעילים, עבודה נכונה עם תקציבים ועוד.

מדידה וניתוח DATA
הבנה מעשית של מדידה ואיסוף נתונים מעולם השיווק והפרסום, היכרות מקצועית ומעמיקה עם גוגל אנליטקיס וכלי מדידה וניתוח DATA שיווקי, חיבור בין הקמפיינים ומערכות ניהול לקוח (CRM)וביצוע אופטימיזציות מתקדמות מבוסס נתונים שנאספו לפני ובמהלך הקמפיינים השיווקיים.

אתרים ודפי נחיתה
היכרות עם עולם האתרים, מהיסטוריה ועד הטרנדים העכשויים ברשת. שילוב עבודה עם אתרים באסטרטגיית הפרסום. ידע והכשרה בסיסיים לפיתוח ואפיון אתרים ודפי נחיתה.

ניהול לקוחות
ברמה העיונית והמעשית, הסטודנטים יוכשרו בניהול בריא ויעיל של לקוחות. איך לנהל שיח נכון, לתאם ציפיות, לדווח על העבודה, לשמר לקוחות ועוד כלים קריטים להצלחה.
מידע נוסף
אודות המנהל האקדמי , יורי גנקין :
יורי גנקין משמש מזה שלוש שנים כמנהל המקצועי של המכללה לניו - מדיה ומלבד היותו מרצה בכיר בקורסים הציבוריים והפנים - ארגוניים של המכללה , משמש יורי כמנהל אקדמי של מסלול מנהלי מדיה חברתית ומסלול המאסטר לשיווק דיגיטלי.
בנוסף, יורי מנהל ומלווה פרויקטי הדרכה והכשרה לחברות וארגונים, מטעם המכללה לניו מדיה, בתחומים כגון תכנון - ויישום אסטרטגיה דיגיטל, ניהול קמפיינים ממומנים וניהול משברים ומוניטין ברשת .
בין החברות והארגונים שיורי מלווה מטעם המכללה לניו - מדיה ניתן למנות בין היתר את בנק הפועלים ,נוברטיס , אמריקן לייזר , שירות התעסוקה הישראלי , רשות ההגבלים העסקיים ועוד רבים.

עוד מסלולי לימוד – המכללה לניו מדיה

שירות אישי
חינם
השאר פרטים ונחזור אליך עם כל המידע
כתובת
המסגר 18, תל אביב
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים