יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

קורס מנהלי מדיה חברתית

המכללה לניו מדיה

תנאי קבלה
-בוגרי 12 ש"ל בעלי רקע/ניסיון בשיווק של 2 שנים
-או בוגרי 15 ש"ל במקצועות של תקשורת, שיווק/פרסום וניהול, לחסרי רקע/ניסיון בשיווק
-מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 ש"ל (קריאה וכתיבה)
-מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט
-ועדת קבלה
כמה זמן לומדים
100 שעות ו 20 מפגשים
פרטים על קורס מנהלי מדיה חברתית
נושאי לימודי-
 
מפגש 1-2 : מבוא לשיווק דיגיטלי, תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית
-מבוא לשיווק דיגיטלי ולתרבות דיגיטלית
-מיפוי הזירות החברתיות המרכזיות הפעילות כיום
-מילון מושגים דיגיטלי
-שינויים בדפוסי הגלישה ובדפוסי הצריכה הדיגיטלית
-תכנון אסטרטגיית קמפיין חוצת- זירות – לרבות בניית גאנט תוכן חוצה זירות ומיפוי עוגני תוכן
-בניית אסטרטגיה דיגיטלית לניהול נוכחות במדיה החברתית על בסיס מודל ה-REAN

מפגש 3-5 : תוכן במרחב הדיגיטלי
-יצירת תוכן במרחב הדיגיטלי
-סוגי תוכן
-טכניקות כתיבה כלליות ומיומנויות כתיבה מוכוונות דיגיטל
-הגשת תוכן ממוקדת מסר
-מדדים למדידת תוכן
-כתיבת תוכן למודעות פייסבוק ואינסטגרם
-ניהול תוכן ובלוגינג.
 
מפגש 6-12 : פייסבוק – ניהול פעילות אורגנית ופעילות ממומנת
פייסבוק – ניהול פעילות אורגנית:
-הגדרות חשובות בתפעול העמוד העסקי
-כלים להגדלת החשיפה האורגנית
-היכרות עם ממשק ה-INSIGHTS של העמוד העיסקי.
-פייסבוק – ניהול פעילות ממומנת
-הבחנה בין סוגי מערכות הפרסום
 
הקמת קמפיין ממומן:
-קריאת דו"חות וניתוח דו"חות
-כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק
תרגולים מעשיים לכל אורך הדרך – בדגש על שילוב בין התמודדות עם מקרי מבחן המוצגים על ידי המרצה – לצד עבודה מעשית על מותג הפרויקט הנבחר.
 
ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה (לומדה)
-מבנה דף הנחיתה
-אפיון דף הנחיתה
-בניית דף הנחיתה

מפגש 13 : ניהול קהילות
-הגדרת "קהילה" במדיה הגידיטלית – איפיון קהילה (מכנה משותף)
-התבוננות על קהילות בזירות שונות (פייסבוק, וואטסאפ, פורומים, יוטיוב)
-איפה להקים את הקהילה שאני רוצה לטפח: איפיון טכני מול מטרות העסק מהקהילה
-השתלבות מסחרית בקהילות קיימות
-אפקטיביות מול שמירה על הכללים
-התנהלות מול אדימינים ומנהלי קבוצות
-יצירת הנחיות התנהגות בקהילה
-תחזוקה שוטפת של קהילה – איך מטפחים? ממה כדאי להיזהר?
-עמודי פייסבוק וקבוצות – האם כדאי להקים קבוצה מטעם העמוד? איך?

מפגש 14 : יוטיוב – ניהול פעילות אורגנית ופעילות ממומנת
-ניהול פעילות אורגנית ביוטיוב
-תפעול הפלטפורמה
-דגשים תוכן קריאייטיביים ליצירת סרטונים
-קידום והפצה אורגנית של תוכן ביוטיוב

מפגש 15 : אינסטגרם – ניהול פעילות אורגנית
-ניהול פעילות אורגנית באינסטגרם
-היכרות עם ממשק הפלטפורמה
-דגשים מנחים לניהול נכון של זירת האינסטגרם - וכן הקשר בין אינסטגרם לפלטפורמות אחרות (בעיקר פייסבוק)
-זיהוי שגרירי מותג, הנעה לפעולה של שגרירי מותג, עבודה עם בלוגרים וכתיבת בריף שיווקי לבלוגר

מפגש 16 : מיתוג אישי בפלטפורמת הלינקדאין
-מיתוג מקצועי באמצעות קבוצות בלינקדאין
-חשיפה אורגנית בלינקדאין
 
מפגש 17 : קידום אורגני באתרי חיפוש-SEO
-הפרמטרים האורגניים המשפיעים על קידום האתר
-מחקר מילים ומתחרים

מפגש 18 : עבודה מרוכזת על פרויקט הגמר
-עבודה בקבוצות על פרויקט הגמר בהדרכת מנחה

מפגש 19 : ניהול משברים ומוניטין
-ניטור מידע ברשת: חיפוש מידע, ניתוח מידע והסקת מסקנות על בסיס המידע
-ניהול תדמית ומשברים: סוגי המשברים, מניעת משברים, תהליך ניהול המשברים ושיקום האמון לאחר המשבר
-ניהול שירות לקוחות: הסדרת נהלי עבודה, מתן מענה ללקוחות במדיה החברתית

מפגש 20 : הכוונה תעסוקתית וסיכום הקורס
-היום שאחרי סיום הקורס
-מבט אל העתיד במרחב הדיגיטלי
-הצגת פרויקט גמר
מידע נוסף
למי מיועדת ההכשרה:
-למעוניינים בפיתוח קריירה/הסבה מקצועית לתחום השיווק והפרסום כשכירים
-למעוניינים להקים ולנהל מדיה חברתית בארגון שלהם כעצמאים
-למעוניינים ליצור לעצמם אפיק הכנסה נוסף שיאפשר להם לשלב בין עבודתם כשכירים לבין יכולתם לשמש כפרילנסרים המתמחים בניהול ערוצי המדיה החברתית
-ליזמי דיגיטל המעוניינים לפתוח סוכנות עצמאית לקידום עסקים בדיגיטל
 
מנהל אקדמי-
יורי גנקין משמש מזה שלוש שנים כמנהל המקצועי של המכללה לניו-מדיה ומלבד היותו מרצה בכיר בקורסים הציבוריים והפנים-ארגוניים של המכללה, משמש יורי ביום-יום כיועץ דיגיטלי לארגונים במגזר הפרטי והציבורי כאחד – תוך התמחות ייחודית בתכנון ויישום אסטרטגיה דיגיטלית חוצת זירות, בניהול קמפיינים ממומנים – וכן בניהול משברים ומוניטין ברשת. בין הלקוחות שעמם עבד יורי כיועץ בשיתוף המכללה לניו-מדיה ניתן למנות בין היתר את בנק הפועלים, נובארטיס, אמריקן לייזר, שירות התעסוקה הישראלי, רשות ההגבלים העסקיים ועוד רבים.
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה לניו מדיה

שירות אישי
חינם
השאר פרטים ונחזור אליך עם כל המידע
כתובת
המסגר 18, תל אביב
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים