יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

פיתוח משחקים ב- Unity

מנטור - המכללה למקצועות העיצוב, הניו מדיה והצילום

תנאי קבלה
-שליטה בשפה האנגלית.
-ידע בתכנות בשפת תכנות עילית כלשהי ( C# ,C++ ,Java וכדומה).
כמה זמן לומדים
20 מפגשים של 3 שעות כל אחד.
סה"כ: 60 שעות לימוד (80 שעות אקד׳).
משך הלימודים: כ- 5 חודשים.
מה מקבלים בסיום הלימודים
תעודת סיום מטעם מנטור
פרטים על פיתוח משחקים ב- Unity
מנוע המשחקים הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם, הנמצא בשימוש גם במגוון תעשיות אחרות (אינטראקטיב, רפואה, אדריכלות, אקדמיה ועוד). בין אם אתה יוצר משחקי מובייל, מציאות מדומה, משחקי מחשב, משחקי דפדפן, או כל יצירה דיגיטלית אינטראקטיבית כלשהיא – Unity מתאימה לך. קורס Unity מהווה דלת כניסה לעבודה בעולם פיתוח המשחקים והאינטראקטיב ומותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ולתעשיית המשחקים. הקורס משלב לימוד תיאורטי, תרגול מעשי לאורך כל הקורס עם יצירת תיק עבודות המציג פיתוח של 4-5 אינטראקציות ומשחקים אמיתיים.
 
חלק 1: מבוא ל- Unity | בסיס + כלים מרכזיים

-ממשק משתמש (UI)
-קיצורי מקשים, טיפים וטריקים
-Inspector
-Project
-Game
-Scene - תנועה/אנימציה בסצינה
-Sprites
-Orthographic Camera
-Aspect Ratio
-Resolution
-Physics
-Sounds
-Assets Store

חלק 2: לוגיקה כללית של פיתוח משחקים
-חוקים
-מכשולים
-מכניקות
-תנאי הפסד/ניצחון

חלק 3: פיתוח לוגיקת משחקים ב- Unity
-אירועים (Awake, Update, OnCollision)
-רכיבים (Rigidbody, Transform, Colliders)
-אובייקטים (Parents, hierarchy)

חלק 4: עבודה עם הפונקציות הפנימיות ב - Unity
-AddForce vs Velocity
-Mathf – Clamp, PingPong, Lerp Vs. MoveTowards
-Instantiate
-Invoke
-Coroutines
-Keyboard/ Touch / Mouse Input

חלק 5: עבודה עם ווקטורים (מתמטיקה למשחקים בסיסית)
-ווקטורים כמיקום
-ווקטורים ככיוון ומרחק

חלק 6: עבודה עם Prefab
-Nesting
-Variants
-Edit Mode

חלק 7: זיהוי ותיקון באגים
-Debug.Log
-מעקב זרימת הקוד
-זיהוי גורם התקלה
-בעיות נפוצות

חלק 8: אופטימיזציה
-תכנון המשחק עם האופטימיזציות הנכונות
-גודל המשחק
-קוד יעיל
-סאונד
-ספרייטים
-קוליידרים ופיסיקה

חלק 9: תהליכי פיתוח נכונים
-הגדרת תהליכי העבודה מול בעלי התפקידים השונים
-הגדרת פורמט הספרייטים
-עבודה עם SpritesSheet
-שלבים בפיתוח
-סדרי עדיפויות

חלק 10: פיתוח משחקים + כלים מתקדמים
למידה של כלים מתקדמים באמצעות פיתוח בפועל של 4-5משחקים שונים כאשר כל משחק ״מלמד״ טכניקות שונות בפיתוח משחקים, יכולת ניתוח ופירוק של המשחק ושחזור שלו. Endless Runner, TopDown : דוגמאות Game, Classic Games, Physics Games ועוד..
 
למה ללמוד דווקא ב מנטור - המכללה למקצועות העיצוב, הניו מדיה והצילום?
חלק 1: מבוא ל- Unity | בסיס + כלים מרכזיים
ממשק משתמש (UI)
קיצורי מקשים, טיפים וטריקים
Inspector
Project
Game
Scene - תנועה/אנימציה בסצינה
Sprites
Orthographic Camera
Aspect Ratio
Resolution
Physics
Sounds
Assets Store
חלק 2: לוגיקה כללית של פיתוח משחקים
חוקים
מכשולים
מכניקות
תנאי הפסד/ניצחון
חלק 3: פיתוח לוגיקת משחקים ב- Unity
אירועים (Awake, Update, OnCollision)
רכיבים (Rigidbody, Transform, Colliders)
אובייקטים (Parents, hierarchy)
חלק 4: עבודה עם הפונקציות הפנימיות ב - Unity
AddForce vs Velocity
Mathf – Clamp, PingPong, Lerp Vs. MoveTowards
Instantiate
Invoke
Coroutines
Keyboard/ Touch / Mouse Input
חלק 5: עבודה עם ווקטורים (מתמטיקה למשחקים בסיסית)
ווקטורים כמיקום
ווקטורים ככיוון ומרחק
חלק 6: עבודה עם Prefab
Nesting
Variants
Edit Mode
חלק 7: זיהוי ותיקון באגים
Debug.Log
מעקב זרימת הקוד
זיהוי גורם התקלה
בעיות נפוצות
חלק 8: אופטימיזציה
תכנון המשחק עם האופטימיזציות הנכונות
גודל המשחק
קוד יעיל
סאונד
ספרייטים
קוליידרים ופיסיקה
חלק 9: תהליכי פיתוח נכונים
הגדרת תהליכי העבודה מול בעלי התפקידים השונים
הגדרת פורמט הספרייטים
עבודה עם SpritesSheet
שלבים בפיתוח
סדרי עדיפויות
חלק 10: פיתוח משחקים + כלים מתקדמים
למידה של כלים מתקדמים באמצעות פיתוח בפועל של 4-5משחקים שונים כאשר כל משחק ״מלמד״ טכניקות שונות בפיתוח משחקים, יכולת ניתוח ופירוק של המשחק ושחזור שלו. Endless Runner, TopDown : דוגמאות Game, Classic Games, Physics Games ועוד..

עוד מסלולי לימוד – מנטור - המכללה למקצועות העיצוב, הניו מדיה והצילום

שירות אישי חינם
למציאת מוסדות לימוד
השאר פרטים ונציגי יורם יחזרו אליך
כתובת
ז'בוטינסקי 1, רמת גן
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים