072-3300504

מידע כללי על המכללה האקדמית לחינוך ע''ש קיי בבאר שבע

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע נמנית עם המכללות המובילות בארץ להכשרה איכותית להוראה, והיא דוגלת ברב-תרבותיות, במצוינות אקדמית, בפעילות ענפה למען הקהילה וביחס אישי, מכיל ומכבד כלפי כל הסטודנטים.

בית הספר להכשרה במכללה מציע לימודי תואר ראשון + תעודת הוראה (שנת לימודים ראשונה ללא עלות לזכאים!) במגוון תוכניות ייעודיות:

לגן (0 -6), לבית-הספר היסודי (א-ו), לבית-הספר העל-יסודי (ז-י), לחינוך המיוחד (21-6), לחינוך גופני (א-יב), לאומנות ומדיה דיגיטלית (א-יב), תוכנית המצוינים רג"ב, לימודי המשך למורים בפועל, וכן 2 התוכניות הייחודיות בשיתוף עם המכון הדמוקרטי: שבילים (לחינוך, חברה וסביבה), ו-נתיבים (למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב).

בנוסף מוצעים התמחויות במנעד רחב של תחומים, כגון: היסטוריה, ספרות, אומנות, לשון עברית, לשון ערבית, אנגלית, גיאוגרפיה, חינוך בלתי פורמלי, חינוך גופני, מדעים, מתמטיקה ועוד...

המכללה מציעה גם מכינה קדם־אקדמית, שתכין אתכם לעולם האקדמיה, עם מימון מלא לשכר הלימוד + מלגות קיום לזכאים, בשני מסלולים: מסלול בגרותי ומסלול ייעודי להוראה (מקוצר: רק סמסטר אחד, כארבעה וחצי חודשים בלבד!), כאשר בוגרי המכינה יקבלו פטור מחלק מהקורסים בלימודי התואר הראשון ובנוסף יושם דגש לקיים את הלימודים בהתאם למערכת השעות האישית לכל תלמיד.

כמו כן, בית הספר ללימודים מתקדמים במכללה מציע תוכניות לימוד מגוונות לתואר שני: מגוון ושוויון חינוכי, למידה והוראה (פיתוח מנהיגות חינוכית), גיל רך, ייעוץ חינוכי, חינוך גופני וספורט לאוכלוסיות בהדרה ובסיכון, חינוך בעידן טכנולוגיות מידע, עם הטבות כגון החזר שכר הלימוד ממשרד החינוך, מלגת ארגון המורים ע״ס ₪5,000, מלגת מכללת קיי ע״ס ₪1,000 ו-הטבת חבר מביא חבר: ₪1,000 גם לנרשם וגם לממליץ!

במכללה קיימות גם תוכניות הסבה להוראה: הנדסאים/מהנדסים, שחפ"צ לגמלאי כוחות הביטחון המעוניינים להשתלב בחינוך ובהוראה לאחר פרישתם מצה"ל, תוכנית 'תמורות' – למידה מבוססת מקום לקידום אקטיביזם ומעורבות בקהילה ותוכנית שח"ף (שיתוף חינוכי פעיל)  לקידום למידה רגשית-חברתית. בנוסף מכללת קיי משמשת מרכז השתלמות אזורי לאלפי מורים וגננות מבאר שבע ומהסביבה, והיא אף מאפשרת הרחבת הסמכה למורים בפועל (הרחבת מקצועות ההוראה).

מכללת קיי היא חלק ממרקם החיים החינוכיים במרחב הדרום, והיא רואה את החינוך כשליחות חברתית ואת המורים כמחנכים המסוגלים להתמודד עם שאלות חברתיות מרכזיות, להוביל תהליכים של צמצום פערים ושל קידום סובלנות לשונות בחברה דמוקרטית ומרובת תרבויות. המכללה שואפת לבנות קהילה של מנהיגים חינוכיים, יוזמים ובעלי קול שמטביעים חותם של עשייה פורצת דרך, ולכן היא מקנה לסטודנטיות ולסטודנטים לא רק את תחומי הדעת השונים, אלא גם ערכים הקשורים באהבת האדם והארץ.

הקמפוס המוריק והפורח מהווה מוקד למידה וחדשנות פדגוגית-חינוכית להשכלה גבוהה בחינוך ובהוראה ובהתפתחות מקצועית של אנשי חינוך, גננות ומורים –  לכל אורך הנתיב המקצועי המתחיל בהכשרה וממשיך בהתמחות ובלמידה אישית וארגונית. כמו כן המכללה מקיימת פעילות מחקרית ענפה כדי לקדם את חברי הסגל במסלול האקדמי ולהרחיב את הידע העומד לרשות הקהילה האקדמית.

במכללה מרכזים חדשניים נוספים, הפונים לקהל הרחב, כגון מרכז הסימולציה להדרכת עובדי חברות, עמותת עו"ד המציעה חוגי העשרה לקהילה המקומית ועוד.

ההרשמה למכללה בעיצומה - שימו לב: עקב מספר המקומות המוגבל יש להזדרז ולהבטיח את מקומכם מראש.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
עזריאל ניצני 6, באר שבע
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד