072-3300504

מובילים להצלחה: לימודי פסיכומטרי אונליין

מאמינים שקורס פסיכומטרי יגרום לכם להוציא ציון חלומי בבחינה? יש לנו חדשות בשבילכם: אם אתם תלמידים חזקים, או נבחנים בפעם השנייה - לימודי אונליין הם הדבר הבא בשבילכם

גל יונגר | 29-11-2015 18:12:00

המרכיב החשוב ביותר לתלמידים שניגשים לבחינת הפסיכומטרי המאיימת, הוא בסופו של דבר הציון הסופי, זה שיכריע האם תלכו בעקבות המקצוע הנכסף, במסגרת המסלול עליו חלמתם, או שאולי תצטרכו לעבור עוד כמה מדורי גיהינום, על מנת להגיע לציון הנדרש.

ובכן, האם עצרתם פעם לחשוב איזה סוג תלמידים אתם ומהי הדרך הנכונה עבורכם בדרך לפסגת הניצחון?

רבים מהתלמידים נוטים לעלות על המסלול המוכר והידוע, נרשמים לקורס הפסיכומטרי ותולים תקוות במסגרת הידועה של המדריך, התלמידים והאינטראקציה הכיתתית. אך בניגוד לאלו, יש כאלו שפשוט לא זקוקים למתכונת המקובעת על מנת להצליח בגדול.

יתרה מכך, מסגרת של קורס בקצב אחיד ואיטי, קבוע מראש, הכולל 40 תלמידים בכיתה, עלול להוות מכשול עבורם.

איזה דרך תוביל אתכם לציון פסיכומטרי הכי גבוה?
איזה דרך תוביל אתכם לציון פסיכומטרי הכי גבוה?

למי זה מתאים?
אם אתם תלמידים חזקים, או שכבר נבחנתם בעבר ואתם ניגשים לבחינה בפעם השנייה - שיטת לימודי פסיכומטרי אונליין, הכוללת תרגולים, ספרים ותוכנת תרגול, תחסוך לכם זמן יקר ותעניק לכם את המיקוד הנדרש לבחינה.

שיטת קורסי האונליין לפסיכומטרי מותאמת גם לתלמידים בעלי לקויות למידה, כך שאם קשה לכם להתרכז לאורך זמן, תמיד תוכלו לעשות הפסקה ולחזור לחומר לפי הקצב שלכם.

"ציון הפסיכומטרי של התלמידים שלומדים אצלנו, גבוה בממוצע כ-100 נקודות יותר, מתלמידים שלומדים בקורס רגיל", מסביר מנהל אתר פסיכו ומחבר ספרי לימוד לפסיכומטרי, אלעד שווייצר.

הוא מחדד ומוסיף, "חשוב לי לציין שאנחנו לא לוקחים את הקרדיט על כל הפער, אלא רק על חלק ממנו".

לדבריו, אותו פער שנוצר בין תלמידי פסיכומטרי הלומדים במסגרת קורס רגיל לתלמידי פסיכומטרי בשיטת האונליין נובע משתי סיבות עיקריות, "הסיבה הראשונה היא שמי שלומד לבד בדרך כלל הוא תלמיד חזק יותר. הסיבה השנייה היא שמי שלומד לבד, לומד בצורה יעילה יותר ומנצל את הזמן בצורה אפקטיבית לצרכיו האישיים, כלומר לומד בדיוק את מה שהוא צריך בהשוואה ללימודים מקיפים בקורס רגיל".

תלמידים חזקים? השאירו את המדריך והכיתה מאחור ותתחילו ללמוד בשיטת האונליין
תלמידים חזקים? השאירו את המדריך והכיתה מאחור ותתחילו ללמוד בשיטת האונליין

לומדים רק מה שצריך
ובכן, הגיעה השעה לפתור את שאלת המיליון, שמטרידה רבים מכם להכריע בדבר הדילמה הגדולה: האם ללמוד לבד לבחינת הפסיכומטרי או להירשם לקורס הרגיל?

חשוב לציין כי באמצעות למידת פסיכומטרי אונליין תלמדו רק מה שתצטרכו, תוכלו לדלג על נושאים שאתם חזקים בהם ולהתעמק בחומר הקשה יותר.

בנוסף, אתם אלו שתקבעו את קצב הלמידה בהתאם לזמן ולשליטה שלכם בחומר, ואף תוכלו לבחור מבין מגוון שיטות הלימוד, את השיטה המתאימה לכם, (בהשוואה לקורס רגיל, בו נצמדים לשיטה אחת של המכון).

טליה אונטרמן (22), לומדת באתר וואלה! סקול וניגשת בפעם השנייה לפסיכומטרי, מסבירה על חווית הלימוד, "כשהבנתי שאני הולכת ללמוד לבד, היה לי ברור שהלימודים הולכים להיות פחות רציניים בהשוואה לקורס הרגיל, בייחוד כשראיתי את מחירי הרישום הזולים. בפועל, זה הפתיע אותי לטובה. אני מאמינה שאם הייתי מוצאת את הקורס הזה לפני, הייתי חוסכת הרבה מאוד כסף".

לדבריה של אונטרמן, העובדה שיש מישהו שמלווה אותך אונליין, בכל בעיה או שאלה שעולה, מקלה על התלמידים באופן משמעותי, "לא ציפיתי שיהיה כזה מענה מהיר, אני שואלת שאלות בפורום ותמיד מקבלת תשובות מפורטות על כל מה שאני צריכה.

"יש עוד הרבה תלמידים שמגיבים בפורום, ככה שלמרות שאני נמצאת במסגרת של לימוד עצמי, התחושה היא שאני מכירה את כולם".

היא מסכמת, "במידה והייתי נחשפת לאתר לפני, הייתי מוותרת על הלימוד הפרונטאלי והולכת על למידת אונליין. אני יכולה לסמן את השיעורים שכבר למדתי, לנהל לעצמי את הלו"ז ולהבין באמצעות דוגמאות, הסברים מפורטים ומתובלים בהומור את כל החומר".

את התשובות תוכלו לקבל במהירות מהפורום
את התשובות תוכלו לקבל במהירות מהפורום
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד