072-3300504

מתפשטים כדי להילחם בהומופוביה

המטרה: לגייס כסף למועדון חתירה ולהילחם בהומופוביה, התוצאה: סטודנטים ערומים מאוניברסיטה שבברטניה מצטלמים ללוח שנה. כי אם אפשר להתפשט למען מטרה טובה, אז למה לא? הולך להיות חם

גל יונגר | 31-08-2015 13:31:00

יש המון דרכים אטרקטיביות לגייס כספים למען מטרה טובה, אבל הדרך של הסטודנטים מאוניברסיטת וורוויק שבבריטניה מצליחה להרים את הרף ומעבר לו.

הכל התחיל בשנת 2009 כאשר מועדון החתירה של האוניברסיטה נקלע לקשיים כלכליים. הסטודנטים הנמרצים לא הרימו ידיים וחשבו על דרך מקורית לגייס כספים, כמה מקורית?

ובכן, באמצעות צילומים שמופיעים בלוח שנה לוהט, החותרים ממועדון החתירה מככבים בעירום מלא, מה שסיפק מקוריות מתפרצת ולא השאירה מקום לדמיון.

בהמשך, כשהבינו הסטודנטים ממועדון החתירה כי חלק גדול מקהל התומכים שלהם נמנה תחת קהילת הלהט"ב, החליטו להקים עמותה שתילחם בבריונות והומופוביה הנקראת: 'Sport Allies', כאשר אלו מייעדים את הפעילות לסיוע ועזרה בקרב צעירים.

פותחים את השנה בכיף, הסטודנטים ממועדון החתירה
פותחים את השנה בכיף, הסטודנטים ממועדון החתירה
עושה חשק להצטרף לומעדון החתירה?
עושה חשק להצטרף לומעדון החתירה?

פאן טהור: עירומים עם חברים
על פי הדיווח של האתר הבריטי 'הפינגטון פוסט' בניסיון לממן את סבב התחרויות של מועדון החתירה לקראת חודש דצמבר, גייסו החותרים לשורותיהם צוות של סטודנטים חסונים לצילומי לוח השנה הקרוב.

כך, במהלך שמונה ימי צילום מפרכים שנערכו בטירה מרשימה באנגליה, בוילה גרנדיוזית במרבלה שבספרד ובחוף הים, הצטלמו הסטודנטים ללוח השנה לקראת 2016.

לוקאס, סטודנט שמצטלם בפעם הראשונה ללוח השנה מסביר "זה כיף גדול לבקר במקומות המדהימים האלה, בייחוד בגלל העובדה שהיינו ערומים כל הזמן.

"הדבר הכי החשוב שקרה הוא שהצלחנו לשלב את הספורט שלנו בלוח השנה, ממש כמו שאנחנו חותרים בשגרה שלנו".

לוח השנה הראשון של הסטודנטים ממועדון החתירה, יצא לאור לפני כשש שנים ונמכר למעלה משמונים מדינות. המתכונת המקוונת שלו זכתה אף היא להצלחה מסחררת ורשמה מאות אלפי הורדות ברשת.

אז כמה כסף ניתן לגייס באמצעות לוח שנה עם ישבנים חטובים? עד כה לוחות השנה הצליחו לגייס למעלה מ-300,000 פאונד (1.8 מיליון שקלים) ובנוסף קרוב ל-50,000 פאונד (כ-3,00,000 שקלים) המיועדים לעמותת 'Sport Allies'.

בנוסף ללוחות שנה, יצאו הסטודנטים עם שורת מוצרים נוספים שהכנסותיהם גם למטרה טובה, כמו למשל: בגדים, פוסטרים, עטים שולחן קפה וסרטונים שמתעדים את הקבוצה במשך הצילומים.

אז אם חיפשתם מתנה מקורית לקראת ראש השנה, נראה לנו שיש לכם את זה.

מתשפטים ונהנים, מתוך הצילומים של 2016
מתשפטים ונהנים, מתוך הצילומים של 2016
החותרים מציגים את הסחורה
החותרים מציגים את הסחורה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד