072-3300504

איך לצלוח את הדייטים הראשונים?

אתם בתקופת דייטים ומנסים הכל אבל מרגישים שזה לא מצליח? הגיע הזמן לפצח את סוד הזוגיות ולגלות איך עוברים את הדייטים הראשנים בהצלחה, קדימה לעבודה

הדס נתנאל | 01-08-2015 15:50:00

מה כבר עשיתם לא נכון? התלבשתם, התזתם בושם והייתם הכי כנים שיש, אז למה זה לא הצליח? כמו בכל דבר בחיים גם בזוגיות יש חוקיות.

ככל שתבואו יותר מוכנים כך תגדילו את הסיכויים לדייט נוסף. כדי לעזור לכם למצוא את החצי השני, אסתה ברודצקי קאופמן, מומחית להצלחה בדייטים וביצירת זוגיות, מגלה לכם את כל מה שצריך לעשות כדי שהדייט יצליח.

הגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך ולהצליח
הגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך ולהצליח

מה אתם מחפשים?
אנשים נוטים להגיע לדייט מבלי לדעת מה הם בעצם מחפשים או איך הם היו רוצים שייגמר הערב. האם אתם מחפשים מערכת יחסים לטווח הרחוק, לטווח הקצר, או בכלל להכיר חברים חדשים?

אם לא תדעו לאן פניכם מועדות ותגיעו בלי ציפיות, לא תדעו כמה להשקיע, איך להכין את עצמכם, לאן להוביל את השיחה ביניכם או איך תרצו שהערב ייגמר.

ללמוד מטעויות, מה לא עבד בפעם הקודמת?
קרה לכם שהייתם בדייט וזה לא הצליח? נסו לחשוב מה לא היה בסדר. האם אתם מחפשים את הדבר הלא נכון? אולי אתם נותנים חשיבות למשהו שהוא לא כל כך משמעותי? אולי לא נתתם לזה באמת הזדמנות? אנשים נוטים להאשים אחרים ולהוריד מהם את האחריות, אבל הגיע הזמן לעשות בדק בית כדי להבין ולהבטיח שבפעם הבאה זה יצליח.

למה זה לא עבד בפעם הקודמת?
למה זה לא עבד בפעם הקודמת?

שיחות טלפון קצרות ומעניינות
חשוב לשמור על שיחות טלפון קצרות וממוקדות, שכן אחרת תאבדו את כל העניין בדייט ולא יהיה לכם עוד על מה לדבר. בנוסף, שיחות ארוכות יוצרות ציפיות ומשם אפשר רק ליפול.

להבין את החוקיות
כמה שאנחנו גדלים למערכת שנוטה להיות שוויונית בין גברים לנשים, הדרך בה גברים ונשים חושבים היא לא תמיד זהה. לרוב, מה שמדליק נשים זה מחמאות כשמנגד מה שמושך גברים זה אתגרים.

מצד שני, בחורים שמזדרזים לתת מחמאות ומאוהבים בלי סוף יכולים לאבד את הבחורה במהרה. גם נשים שישר נופלות לרגליו עלולות להשאיר את הגבר לא מאותגר.

מה כדאי ללבוש לדייט ראשון?
ליופי ולמראה החיצוני יש משקל ולכן חשוב שתבואו מטופחים ומסודרים. חשוב שבחורים יגיעו מסודרים ונקיים, כאשר עדיף להשאיר את הבגדים הקרועים והישנים בצד. בושם זה דבר חשוב, שכן נשים רגישות לריח.

נשים צריכות ללבוש בגדים מחמיאים וצמודים, אבל במידה הנכונה. בחורה שמגיעה עם מחשוף גדול מדי יכול להיתפס כלא רצינית. גם באיפור חשוב לא להגזים שכן גברים אוהבים את המראה הטבעי, מה זה טבעי? שלא רואים את שכבות האיפור כי אז אין לדעת מה מסתתר מתחת.

למראה החיצוני יש משקל, מה שתלבשי זה מה שתשדרי
למראה החיצוני יש משקל, מה שתלבשי זה מה שתשדרי

זה לא ראיון עבודה, זה דייט
אם יש לכם שאלות חשובות, תשאלו אותם לפני הדייט. דייט שהופך להיות ממש כמו ראיון עבודה עלול לעורר אנטגוניזם וסלידה. שימו לב אילו נושאי שיחה עולים ומשם המשיכו את השיחה.

איך משאירים חוויה חיובית מהדייט?
מה שאתם משדרים זה מה שחשוב, אם יהיה לכם כיף ותביאו אתכם 'וייב' טוב זה ישאיר טעם טוב אצל הצד השני. אם תבואו ממורמרים זה לא יעזור לכם, גם אם אתם נראים מעולה. לכן חשוב לבוא בגישה טובה עם חיוך, לא לעקוץ אלא ליהנות מהרגע, להיות משוחררים כמה שאפשר וכך למשוך את הצד השני ולהשאיר רושם חיובי וזיכרון מתוק.

להשאיר טעם טוב לדייט הבא
להשאיר טעם טוב לדייט הבא

דייט קצר וקולע
הייתה ביניכם כימיה? היה כיף? מעולה, חשוב תשאירו טעם טוב לפעם הבאה כי אחרת כל הערב הזה עלול ללכת לטמיון. להשתדל לא לעבור את השעתיים וכך לעצור את הדייט במקום שיוצר געגוע, טעם וחשק לעוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד