072-3300504

חוסך עליך: איך גברים מתחמקים מתשלום?

נהוג שגבר משלם בדייט ראשון, אבל בשנת 2015 יש כאלה שמאסו במוסכמות ומנסים לחסוך בדרכים עדינות. שכחתי את הארנק זה אמנם כבר נדוש, אבל בשביל זה המציאו תירוצים חדשים

הדס נתנאל | 31-05-2015 12:42:00

יש גברים שלא מתביישים ומבקשים מהבחורה שגם תשלם על החשבון, ויש אחרים שמעדיפים להימנע מהבקשה ולחסוך בדייט בדרכים שונות ומקוריות. כל הטריקים של הגברים איתם הם מנסים להוריד עלויות ולחסוך בהוצאות.

»» פרסומת: עדיין מחפשים אהבה? היכנסו לאתר ההיכרויות החדש בפייסבוק

הכל טוב ויפה, עד שהגיע החשבון
הכל טוב ויפה, עד שהגיע החשבון

תתפרעי, הבאתי קופון
שומעת? היה מבצע של מנת פתיחה+עיקרית+קינוח ושתיה במחיר של מנה אחת, אז תזמיני מהתפריט של העסקית.

מביך או אמיץ? איך היית מגיבה אם גבר היה משלם עליך בדייט ראשון עם קופון? כן, כזה שקונים באינטרנט ומדפיסים בבית. סביר להניח שלדייט שני הוא לא היה מגיע ובכל זאת ישנם גברים שלא רואים זאת כבעיה.

איפה האחראי משמרת? אני רוצה להחזיר
הם יזמינו אותך למסעדה הכי יקרה שיש ויעשו את הרושם שהם מהמעמד הגבוה, כשבעצם כל מה שיש להם בכיס זה חור.

לא משנה כמה האוכל יהיה טעים הם יתלוננו ואם זה לא יעזור, ידרשו פיצוי. אם הפיצוי לא יגיע, הם יגרמו לך לקום מהשולחן במהרה וישימו מינימום של טיפ בטענה שלא מגיע להם, האומנם?

עכשיו את נהנית? חכי שיגיע החשבון
עכשיו את נהנית? חכי שיגיע החשבון

יש עלי רק שטר של 500
אם תמיד תהיתם לעצמכם מי אלו אותם אנשים שמסתובבים עם שטרות של 500 בכיס, הגיע הזמן לחשוף אותם. בחור שיגיע עם כסף גדול יעשה רושם של בחור לארג', אבל ברגע האמת יגרום לך להוציא את כל הכסף הקטן שיש לך בארנק.

הבחורים שעושים את תרגיל הכסף הגדול עושים מהלך מתוחכם, שכן ברגע שהבחורה תוציא את האנק היא תרגיש לא בנוח, לא כי היא משלמת, אלא כי היא מסתובבת עם שטרות של 20 וכמה שקלים.

יש הנחת עובד? תושב? סטודנט?
הדייט יתנהל כשורה עד שהחשבון יגיע ומצעד השאלות יפתח, השאלה הראשונה עוד תשמע לגיטימית והגיונית אבל אחרי השאלה החמישית הדבר היחידי שירוץ בראש לבחורה זה 'רק שלא יהיה פה מישהו שאני מכירה'.

הגבר יתיש את המלצר ויבדוק איזו הנחה כן אפשר לקבל עד שהבחורה תוציא את השאראי ותתחנן שיחזור מהר, העיקר שמסכת הבושות תפסק והיא תגיע הביתה במהרה.

איזה בושות, קח את האשראי ובוא נעוף מפה
איזה בושות, קח את האשראי ובוא נעוף מפה

אני רץ לכספומט, דקה חוזר
עד לא מזמן גברים השתמשו במשפט 'שכחתי את הארנק בבית', אבל יש אחרים שהבינו שזה לא תמיד תופס והם צריכים להשתכלל. ארנק יש אבל אבל מזומן אין, 'לא מאמין ששכחתי להוציא כסף', הוא יעשה סצנה ואפילו יבדוק עם המלצרית איפה הכספומט הקרוב ביותר.

להעביר את האשראי הוא לא יכול בטענה כי יש לו את הסוג שאף פעם לא מקבלים, אז הוא יציע לרוץ לכספומט הקרוב ואם הוא רץ, יש מצב שהוא גם לא חוזר.

יוצאים לקופיקס?
יש כל כך הרבה מקומות ומסעדות שמציעים תפריט עם מחירים שמתאימים לכל כיס, אלה בדיוק המקומות האהובים על אותם בחורים. הם לא יציינו בדיוק לאן הולכים ויתנו לך את ההרגשה שהגיעו לשם ממש במקרה כשהאמת היא שהם בסך בכל מנסים לחסוך עליך.

הם יתלהבו מהמקום כאלו זאת הפעם הראשונה שהם שמעו עליו, כשהאמת היא שהם מבלים שם על בסיס שבועי, את עדיין בקטע?

פתחו מקום חדש, בואי ננסה אותו
פתחו מקום חדש, בואי ננסה אותו
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד