072-3300504

למה בסוף הכי שווה לצאת עם חנון?

אז נכון שבתיכון לחתיך של השכבה היה מעמד של אל יווני, אבל היום מי זוכר אותו בכלל? ככל שהזמן עובר, מעמדו של החנון צובר תאוצה ואף מקבל גם טרנספורמציה לוהטת, צוקרברג מאחורייך

גל יונגר | 04-02-2015 14:41:00

לצד התדמית הלוהטת של חתיכים נרקיסיסטים עוד מתקופת התיכון, נשברו לא מעט לבבות והוסקו הרבה מסקנות סביב הטיפוס הממגנט והבעייתי, הידוע גם בכינוי "החתיך של השכבה".

אז הוא היה הדבר הכי הורס לצאת איתו, זה ששבר את ליבן של הרבה טינאייג'ריות, אבל היום הוא ממש לא הדבר הלוהט שאת רוצה להתחתן איתו.

היום, מפתיע לגלות, הגברים האטרקטייבים באמת, אלה ששווה לשים עליהם את העין ואת היד, הם דווקא אותם חנונים של התיכון. לא מאמינות? קבלו את כל ההוכחות.

אוהבת לא אוהבת? יש לי את כל הסיכומים
אוהבת לא אוהבת? יש לי את כל הסיכומים

התקופה השקרית: תקופת התיכון
בזמן שאף אחת מהבנות לא שמה עליהם, התגבשה לה קבוצת תלמידים משקפופרית בסימן חנוניזם טהור, שלקיצונים שביניהם היה תמיד את האפשרות להתנחם ב"מבוכים ודרכונים".

אותם גיקים חמודים שעסקו בעיקר בשאלות טריוויה של סרטי מדע בדיוני, תיאוריות פיזיקליות ובריחה מהבריונים המציקים, אמנם לא הציגו אטרקטיביות בתיכון, בניגוד לחתיכים והספורטאים, אך ייאמר לזכותם כי הם תמיד היו שם ברגעים קריטיים לפני מבחן והעבירו את הסיכומים החשובים לקראת הבחינה. טוב לב - נרשם. לגבי ההיפסטרים, הם עדיין לא היו בתקופה ההיא.

מי אמר שהוא לא אטרקטיבי?  אלכס מ'היפה והחנון'
מי אמר שהוא לא אטרקטיבי? אלכס מ'היפה והחנון'

החנון עולה על מדים בדרך להייטק
במקביל לגיוס החתיכים שהבינו שלהיות ג'ובניקים זה מגניב (כי אפשר לצאת כל ערב עם בחורה אחרת, כמובן), בקהילת החנונים הגאונים חלה תפנית. ברגע שהתחביב הפך למקצוע הכל נהיה יותר קל בחיים.

החנון הטיפוסי שאת רוב תקופת התבגרותו העביר בשקיקה מול מסך המחשב, נשלח לשרת ביחידה המפורסמת 8200 לאיסוף מודיעין, התרחק מהבית, נחשף למידע מסווג, הבין כי הוא סוג של 'איש חשוב', וכך בעצם סלל לעצמו קריירה טכנולוגית בהייטק, מהמשתלמות ביותר.

מישהו אמר תפנית בעלילה? אגב, ההיפסטרים ככל הנראה בחרו בצד הפציפיסטי ולא התגייסו לצבא.

יש לי את הכוח להשתלט על העולם
יש לי את הכוח להשתלט על העולם

טיול של אחרי צבא?
לצד החברים המגניבים מהשכבה שטסים לדרום אמריקה, עושים שטויות ומצטלמים במדבר המלח, החנון היציב נישאר עם רגליים על הקרקע, המשיך לממש את הפוטנציאל העצום שלו והתחיל לעבוד בהייטק, כי חיסכון כספי ופיתוח אישי אף פעם לא הזיקו לאף אחד.

מתחילים תואר ראשון
בינתיים, חבורת החתיכים והמגניבים מתקבלים ללימודים (או שלא) ומנצלים את התקופה הסטודנטיאלית למציאת סטוץ מזדמן. החנון, בזמן הזה, מקדיש את כל זמנו ללימודים (לרוב לימודי הנדסה או מדעי המחשב), עובד במשרה מלאה בחברת הייטק שבה הוא התחיל אחרי הצבא ולפעמים גם מתנדב באיזה פרויקט למען הקהילה.

אין לאף אחד ספק מי מהשניים יסיים מצטיין דיקן, ומי יגרור את הלימודים של התואר במשך חמש שנים. אז נכון שבשלב הזה הוא עדין לא ממש מוציא מילה, אלא אם זה משהו שקשור ב"משחקי הכס", אבל קצת השקעה ואת בדרך לניהול שיחה.

כל אחד והעיסוק שלו, עוד יתרון לחנון הגאון
כל אחד והעיסוק שלו, עוד יתרון לחנון הגאון

עבודה של גדולים
עם כזאת כמות של ידע, הון התחלתי שצבר במהלך השנים ושיק שמיוחס רק לו, תהיו בטוחות שהחנון המבריק מחזיק בעבודה מסודרת ולימים גם עלול להשתלט עליה ולהפוך לביג בוס (או להקים חברת סטארט אפ משלו). ההיפסטר עדיין מנסה להתקיים מפילוסופיות בגרוש, והחתיך? כבר לא חתיך, ובלי תואר, מחפש מישהי שתפרנס אותו.

לסיכום, ברגע שאתן מתלבטות בין הגבר החתיך שהמראה החיצוני שלו הוא הדבר היחידי בערך שיש לו להציע, לבין ההיפסטר הפילוסוף או החנון הרגיש, האינטליגנט, הפרפקציוניסט שיהיה מודל לחיקוי לילדייך החנונים - חשבו כמה צעדים קדימה ותגיעו לתובנות הנכונות.

פתאום הוא לא נראה כל כך נורא
פתאום הוא לא נראה כל כך נורא
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד