072-3300504

ערבים ויהודים ילמדו יחדיו לתואר בתקשורת מחשבים בנצרת עלית

במסגרת תוכנית הלימודים החלו החודש (מאי 2002) עשרות נערים ונערות יהודים וערבים, ללמוד יחדיו הפעלה ותחזוקה של ציוד ומערכות תקשורת מתקדמות. התוכנית תמשך כשנתיים ותועבר במכללה הטכנולוגית בנצרת עלית בתמיכת קרן Salesforce.com

| 20-05-2002 12:10:00




חברת התקשורת סיסקו סיסטמס והמכללה הטכנולוגית בנצרת עלית החלו בפרוייקט חינוכי מיוחד להכשרת נוער ערבי ויהודי לתואר בתקשורת מחשבים. הפרוייקט יופעל במסגרת תכנית האקדמיות העולמית של סיסקו - Cisco Networking Academy Program - הפועלת בכ- 130 מדינות ברחבי העולם.
במסגרת תוכנית הלימודים החלו החודש (מאי 2002) עשרות נערים ונערות יהודים וערבים, מבתי הספר התיכון מקיף שרת בנצרת עלית ומבית הספר התיכון הבפטיסטי בנצרת, ללמוד יחדיו הפעלה ותחזוקה של ציוד ומערכות תקשורת מתקדמות. התוכנית תמשך כשנתיים ותועבר במכללה הטכנולוגית בנצרת עלית בתמיכת קרן Salesforce.com.
זיקה אב-צוק, מנהלת פרויקט האקדמיות בסיסקו בישראל, אומרת כי הפעלת התוכנית דווקא בימים של מתיחות מהווה הזדמנות ותקווה לשיתוף פעולה וחיים בצוותא בין יהודים וערבים. "האינטרנט מחבר בין כל אחד לכל אחד ללא הבדל דת או לאום. סיסקו מאמינה שהדרך לגשר על פערים עוברת דרך חינוך ואינטרנט וזו הזדמנות מצויינת לבנים ובנות משני הצדדים להכיר זה את זה ולגשר על המתחים במטרה להגיע לעתיד טוב יותר".
איריס קליין, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית בנצרת עלית, אומרת כי הפרוייקט החינוכי מיושם ברוח המכללה הטכנולוגית להענקת הזדמנות שווה לכל נער – ללא תלות במוצאו, דתו או מינו – במטרה להפכו לאזרח יצרן במדינה.
תוכנית הלימודים בנצרת עלית מקנה בסיס רחב למקצועות השונים בתקשורת מחשבים ומשלבת פרקים עיוניים ותרגולים במעבדת התקשורת. בסיומה יוכלו התלמידים להיבחן בבחינות בינלאומיות ולקבל תואר CCNA – Cisco Certified Network Associate - תואר המוכר בעולם כצעד הראשון במסלול התמחות בתקשורת מחשבים.
תכנית האקדמיות של סיסקו היא יוזמה המעמיקה את מעורבותה של סיסקו בקהילה, וברוח זו מיושמת התכנית בכ- 6500 אקדמיות ב- 130 מדינות ברחבי העולם.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד