072-3300504

יריד השמת מתמחים לעורכי דין באוניברסיטה העברית

יותר מחמישים משרדי עורכי דין מהגדולים בארץ יקיימו בין 20 ל-30 במאי יריד להשמת מתמחים בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית; יתבצעו למעלה מ-2000 ראיונות ל-250 תלמידי הפקולטה

| 15-05-2002 12:34:00



נציגים של משרדי עורכי הדין הגדולים בארץ יגיעו ב-20 עד 30 במאי ליריד השמת מתמחים שמקיימת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. ההשמה נועדה לסטודנטים משנה ב' למשפטים המבקשים להבטיח להם מקום התמחות מבעוד מועד.
לדברי ד"ר יואב דותן, יו"ר ועדת ההשמה בפקולטה למשפטים, "דגם יריד ההשמה אומץ מאוניברסיטת קולומביה שבארה"ב הנמנית עם המובילות בלימודי משפטים. על פי מודל זה משרדי עורכי דין מגיעים לאוניברסיטה לאתר ולגייס סטודנטים מצטיינים".
במסגרת היריד ישתתפו השנה למעלה מחמישים משרדי עורכי דין מכל הארץ וביניהם משרדי עורכי הדין של יעקב וינרוט ושות', הרצוג פוקס נאמן ושות', יגאל ארנון ושות', נשיץ, ברנדס ושות', פירון ושות', איתן, פרל, לצר, כהן ואחרים, וכן מעסיקים ציבוריים כמו הסנגוריה הציבורית והרשות להגבלים עסקיים.
אתר האינטרנט של הפקולטה למשפטים מאפשר לסטודנטים לדרג את העדפותיהם לקיום ראיונות התמחות בטופס הרשמה מקוון. בממוצע נקבעים עד שבעה לשנים עשר ראיונות לכל סטודנט. לקראת יריד ההשמה עוברים הסטודנטים סדנאות הכנה לריאיון במכון הדסה.
בסך הכול ישתתפו ביריד יותר מחמישים מעסיקים שיבצעו ראיונות לכמאתיים וחמישים מתלמידי הפקולטה, ויקיימו פעילויות נלוות כמו מצגות וקבלות פנים.
לדברי ד"ר יואב דותן, יו"ר ועדת ההשמה בפקולטה למשפטים, "זו השנה השנייה שאנו מקיימים את היריד. זהו יריד התעסוקה היחיד בישראל שבו מעסיקים מגיעים אל האוניברסיטה על מנת לראיין את הסטודנטים בין כותלי הפקולטה. בזכות רמתה של הפקולטה למשפטים, שהיא המובילה בארץ, משרדי עורכי הדין אינם מחמיצים את ההזדמנות לבחור את מיטב עורכי הדין".
מתוך עשרים וארבעה מתמחים בבית המשפט העליון – חמישה עשר בוגרים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית.
מתוך ארבעה עשר שופטי בית המשפט העליון, שלושה עשר נמנים עם בוגרי האוניברסיטה העברית.
מסקר שערכה לאחרונה חברת "לוו-ג'ובס" – שבדק את מדיניות ההעסקה של מתמחים במשרדי עורכי דין גדולים בארץ – עולה כי למתמחים קל יותר למצוא מקומות התמחות מעבודה, בשל העדפה להעסקת מתמחים על פני עורכי דין.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד