072-3300504

תואר יישומי, גם בפסיכולוגיה

קיבלתם תואר (גם אם זה בפסיכולוגיה) בשלוחת אוניברסיטת "דרבי" בישראל? כל הדלתות פתוחות בפניכם. אוניברסיטת "דרבי" מעניקה לכם תואר יישומי במיגוון מסלולים, המאפשר לכם לשלב לימודים עם עבודה, ולהצטרף להצלחה של 8,300 בוגרים שכבר עשו את זה

| 08-05-2002 14:15:00

"תואר יישומי", מה זה אומר? במשפט אחד: שאתם לא לומדים רק 'על מנת ללמוד', אלא מקבלים הכנה מקיפה ומעשית, לשילוב מהיר ב 'עולם האמיתי'. תוכנית הלימודים בשלוחת אוניברסיטת "דרבי" בישראל מותאמת לאופיו ולצרכיו של שוק העבודה המקומי, וכבוגרים של תוכנית זו, תהיו מוכנים לבחור את התחום שלכם בפסיכולוגיה ולעסוק בו.

התוכנית לתואר ראשון בפסיכולוגיה של שלוחת אוניברסיטת "דרבי" בישראל מציעה לסטודנטים תואר המשלב תיאוריה, יישום ומחקר. איך זה בא לידי ביטוי? בזמן הלימודים תעשו הרבה יותר מלקרוא מאמרים באורך הגלות. בנוסף למערך הלימודים הקונבנציונאלי, תשתתפו במספר גדול של קורסים יישומיים, שמטרתם להפוך את הידע הפסיכולוגי לכלי עבודה.

והנה דוגמא ללימודים יישומיים: סדנאות התנסותיות. שם תלמדו הרבה על עצמכם ועל היכולות שלכם. מטרת תוכנית הלימודים הייחודית היא לפתח אצל התלמידים מיומנויות כגון טכניקות ריאיון וייעוץ, מודלים ליצירת שינוי, הובלת שינוי בארגונים, תקשורת בינאישית, מודעות עצמית, מודלים יישומיים בפסיכולוגיה בריאותית ועוד. בנוסף, המרצים בתכנית הם בעלי ניסיון יישומי עשיר ב"שטח".

מסלולי הלימוד ב"דרבי" לתואר ראשון ושני כוללים: מנהל עסקים, פסיכולוגיה, מדעי המחשב, חינוך ותיירות. "דרבי" מעניקה לבוגריה תואר אקדמי בינלאומי של אוניברסיטת "דרבי" בבריטניה, שאינו תואר אקדמי ישראלי.הקמפוסים ממוקמים במרכזי הערים: רמת אפעל (דקה מצומת תל השומר), ראשון לציון, כפר סבא, חיפה וירושלים. 8,300 בוגרים כבר עושים את זה היום בארגונים המובילים בארץ ובעולם, עכשיו גם אתם יכולים. תבחרו תחום ורוצו קדימה.
לקבלת ידיעון עד הבית
לפרטים נוספים:90-40-40-800-1

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד