072-3300504

פשוט תתחילו לדברליץ

אתם יכולים לדבר בכל שפה שתרצו תוך שבועיים, אפילו שבדית. נשמע דימיוני? השיטה הבלעדית של "ברליץ" הופכת את זה למציאות. תבחרו שפה, תבחרו אחד ממרכזי ההדרכה בארץ, (אפשר ללמוד גם באמצעות האינטרנט), ותתחילו לדבר

| 08-05-2002 13:35:00

צריכים ללמוד שפה חדשה לקראת קידום בעבודה, לפני נסיעה לחו"ל, או אפילו סתם בשביל הכיף שלכם? יש בישראל רק מקום אחד בו תוכלו לעשות את זה מהר וטוב. תאמינו או לא - בבית הספר "Berlitz", תוכלו למצוא כל שפה שמעניינת אתכם, לעבור בקלות את המחסומים הראשוניים של לימוד שפה חדשה, ו'לשחות' בה תוך פרק זמן קצר במיוחד (אפילו תוך שבועיים).

רשת בתי הספר המצליחה נוסדה לפני מעל ל- 120 שנה בארה"ב, והיום היא הרשת הגדולה בעולם, הפרוסה בלמעלה מ- 500 מרכזי הדרכה בלמעלה מ- 50 מדינות בעולם. בישראל יש תשעה מרכזי הדרכה ברחבי הארץ. כיתות הלימוד ב"ברליץ" קטנות ואישיות (6 – 4 אנשים), והחלוקה היא בהתאם לרמת הידע האישית.

אחד העקרונות ב"ברליץ": לא תלמדו אינסוף חוקים מיותרים של עבר, הווה ועתיד, או דקדוקים לשוניים. תלמדו להבין את השפה הזרה, 'לנשום' את הקצב שלה, ולהשתמש בה בכל מצב רלוונטי: פגישה עסקית, שיחת טלפון, או סתם 'סמול טוק'. למעשה, תלמידי "ברליץ" אפילו לומדים לחשוב בשפה החדשה, במקום לחשוב בעברית ולתרגם.

בנוסף לכיתות הלימוד (או במקום), תוכלו להשתמש בשירותי הקמפוס הוירטואלי של "ברליץ", כמסגרת e-learning ללימוד שפות באינטרנט, או ברשת מקומית. הלמידה מתבצעת בעזרת מערכת מיוחדת, היוצרת כיתה וירטואלית הכוללת גם תקשורת קולית בין כל המשתתפים, שיתוף יישומים, סביבת מולטימדיה עשירה וגלישת אינטרנט קבוצתית. כך למעשה, אתם לומדים בקבוצת לימוד, או באופן פרטי, בליווי מורה online, (או באופן עצמאי) מהמחשב בביתכם או במקום העבודה.

התוצאות מדברות בעד עצמן. מיליוני תלמידים ברחבי העולם, עשרות אלפים בישראל ובעולם כבר יודעים היום שזה ממש פשוט 'לדברליץ'.
לקבלת ידיעון עד הבית
לפרטים נוספים: 809-809-800-1
לעמוד ברליץ ביורם
www.berlitz.co.il

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד