072-3300504

מפשיטים את החוק

בבית הספר למשפטים של ברוקלין זועמים על תמונות ארוטיות שצילמה חברת הג'ינסים "דיזל" בספרייה. "זה דוחה. אני עובדת על המחשבים האלה כל יום!", אומרת סטודנטית

הדר גילת | 15-11-2010 15:59:00

כשמנהלי בית הספר למשפטים של ברוקלין השכירו לאנשי "דיזל" את הספרייה שלהם לצורכי פרסומת, הם ציפו שיצאו משם תמונות לקמפיין סולידי לג'ינסים, אבל מה שהם קיבלו היה כל כך רחוק מזה, שהיום הם לא ממש יודעים לאן להוליך את הבושה.

או בקיצור, תמונות סמי ארוטיות של דוגמניות ודוגמנים עטויים בהלבשה תחתונה בלבד, בעודם נמרחים על ספרי משפטים ומחשבים היו התוצאה המפתיעה של שיתוף הפעולה בין חברת הג'ינסים לבית הספר המכובד. כך מדווח עיתון ה"ניו-יורק פוסט".

מנהלי בית הספר התקשו לקבל את התמונות הפרובוקטיביות וטענו כי הם מרגישים מרומים על יד "דיזל". "אנחנו בשוק ונבוכים מהתמונות הללו", כתב הדיקאן מייקל גרבר באימייל ששלח לסטודנטים ולסגל, "כשנתנו את האישור לצילומים, היינו בטוחים שהתמונות יהיו בטעם טוב. הן לא".

התמונות, שצולמו בחופשת האביב במרץ האחרון וכרגע נמצאות רק באתר של "דיזל", מראות צעירים וצעירות בלבוש תחתון בלבד כשהם בתנוחות שונות על רצפת הספרייה, השולחנות והמדפים. למשל, באחת התמונות מצולם זוג משתעשע בלבוש מינימלי על ספריית מדפים עמוסה בספריי משפטים.

בתמונה אחרת גבר ואישה מצולמים שוכבים על הבטן, אחד מעל השני, כאשר על תחתוני האישה הכיתוב "היום אני המורה שלך" ועל תחתוני הגבר – "הלילה אני הסטודנט שלך".

"זה דוחה. אני עובדת על המחשבים האלה כל יום!", נזעקה אחת הסטודנטיות, בהתייחסה לתמונה של שתי בחורות בחזיות נמרחות על הציוד המשרדי. גם ג'ורדון הירש, בן ה-22, סטודנט שנה ראשונה, הזדעזע מהתמונות "אני חושב שהפרסומת מבחילה", הוא אומר ומעקם את פרצופו, "אנשים בתחתונים במוסד משפטי שבו אנחנו לומדים ועובדים זה לא הולם". וסטודנט אחר ציין כי הוא נבוך ואמר "ההנהלה היתה צריכה להיות יותר חשדנית, איך הם נתנו לזה לקרות?".

ויש גם סטודנטים שמוצאים הומור בתמונות. "אני מניחה שהרבה אנשים התעצבנו על זה, אבל אני חושבת שהן די מצחיקות, דווקא בגלל שהספרייה היא מקום כל כך לא משעשע", אומרת ל"ניו יורק פוסט" מרגרט גארט, בת 29, סטודנטית שנה שנייה.

דוברת בית הספר הודתה כי נציג של המוסד נכח במהלך הצילומים, אך לא ידעה לומר האם הוא הביע בזמן אמת התנגדות לסצנות. דובר "דיזל" סירב להגיב לפניית העיתון בנוגע לתמונות.

חוק וסדר? לא בבית ספרנו
חוק וסדר? לא בבית ספרנו
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד