072-3300504

דרוש: מומחה למחקר רקדניות ארוטיות

באוניברסיטת לידס מוכנים להשקיע 31 אלף לירות שטרלינג בחקר רקדניות ארוטיות – בתנאי שימצאו החוקרים שיתחייבו למשימה

איתי קינן | 11-01-2010 11:58:00

הודעה שנתלתה בבית הספר לסוציולוגיה באוניברסיטת לידס מחפשת אחר חוקרים אשר יהיו מוכנים להשקיע ממרצם וזמנם במחקר על הרגלי הצריכה של שירותי המין הליליים. על פי המודעה שנתלתה בקמפוס, דרוש אחראי מחקר שיבדוק את התעוררות הפיקוח על רחבות הריקודים הארוטיים וברי החשפנות וכיצד משפיעה העבודה בתעשיית המין על הצריכה בשעות הלילה.

במסגרת המחקר, שימומן על ידי הממשלה, צפויות להתראיין 300 רקדניות ארוטיות בשתי עיירות באנגליה. המחקר שמגיע עם התקציב הצנוע של 31 אלף לירות שטרלינג לשנה, רוצה לברר מי הן הנשים שהופכות לחשפניות או רקדניות ארוטיות, מהם תנאי העבודה שלהן ומדוע נדמה שכמות עמודי הריקודים רק הולכת וגדלה.

המחקר מתכוון לבדוק את האם ישנו ניצול של נשים במסגרת תרגום תעשיית המין למושגים קפיטליסטים, כלומר, הפיכת גוף האישה למוצר צריכה. כמו כן, המחקר ינסה לברר כיצד מיניות האישה מוסחרה ומוזגה בקלות יחסית בתרבות הפנאי בעיר.

ההודעה אף ציינה כי החוקר המוכשר שיבחר למשימה ייאלץ להוכיח ניסיון קודם בעריכת מחקר בתעשיית המין הנשי. כך דווח ביורקשיר פוסט.

עד כאן הכל נשמע ברור, למרבה הפתעה אלו לא היו ארגוני הנשים שקמו נגד אלא נציגת ברית משלמי המסים (תנועה המתנגדת להעלאת המסים בבריטניה) שטענה שמדובר בתפקיד האידיאלי בו מקום משלמים לך כדאי שלא תעבוד, וכי מקרה זה מכעיס ומדהים בו זמנית . לדבריה, "אולי מדובר בעבודת החלומות עבור גברים מסוימים, אבל זה רק עוד סיוט של בזבוז כספי הציבור".

דובר האוניברסיטה אמר כי "המחקר יבדוק את ההתעוררות, הסבלנות וההשתלבות החברתית של צריכה מינית וכוח עבודה מיני כפי שהוא בא לידי בתעשיית הריקודים הארוטיים מדובר במחקר אקדמי קפדני ואיכותי העוסק בתחומים עניין לגיטימיים של הציבור הרחב".

במידה וימצא החוקר המתאים צפוי המחקר להתחיל בחודש מרץ הקרוב.

אילוסטרציה
אילוסטרציה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד