072-3300504

חגגו סילבסטר ונתקעו בפאב ליומיים

סטודנטים שיצאו לשתות בפאב הגבוה ביותר בבריטניה נתקעו במקום בגלל השלג הכבד, ונהנו מכל רגע

איתי קינן | 04-01-2010 12:20:00

אין וויכוח על כך שבריטים יודעים לחגוג כמו שצריך, בעיקר אם החגיגה כוללת גם וויסקי ובירה. אמנם לא בטוח שזו המסיבה שתיארו לעצמם הסטודנטים מאוניברסיטת לידס כשיצאו בערב האחרון של השנה שעברה, אך בסיכומו של דבר הם קיבלו את שנת 2010 במסיבה שנפרשה על פני שלושה לילות ושני ימים.

מסיבת הסילבסטר הארוכה ביותר שנערכה בבריטניה הסתיימה רק ביום שני בבוקר, כשמפלסת שלג הגיעה לפאב טאן היל אין וחילצה משם 30 סטודנטים ומרצה אחד. כך דיווח הגרדיאן.

הפאב, המתנשא לגובה של 528 מטר ושוכן על הגבול שבין יורקשייר ודורהאם, הוא הגבוה במדינה. חסימת המעבר שבין מנצ'סטר לשפילד בעקבות מזג אוויר הקשה כפה על החוגגים להישאר במקום, כשהם מנותקים מהעולם.

אולם, קשה להתבאס כשמתחילה שנה חדשה, והחוגגים הכלואים הצליחו ליהנות מהמצב שנוצר. נתן מרטין, אחד הסטודנטים שנתקעו דיווח כי מצב הרוח מנשאר מרומם לאורך כל השהות, ואף סיכם את דבריו במילים "היה כיף – זה המקום האולטימטיבי להיתקע בו".

עוזר המנהל של המקום, מייק קרטר, סיפר כי "כולם מאוד נהנו, אנשים קילפו יחד תפוחי אדמה וגזרים לאורחת הערב. האווירה הייתה טובה. חלק מהאורחים היו עדיין במיטה שהגיעו המחלצים בבוקר, חלקם עוד אכלו ארוחת בוקר, שכללה תה וטוסו, לפני שעזבו".

מזג האוויר הסוער והמושלג צפוי להימשך בבריטניה גם בשבועות הקרובים. שלג רק נערם לגובה והתנאים הם אידיאלים לסקי, עם זאת חזאי בריטי אמר כי "עומד להיות מאוד מאוד קר ברחבי הארץ. הערכה היא שהטמפרטורות יישארו נמוכות, מתחת לאפס, בכל מקום בכל הלילות הקרובים. קרח על המדרכות והכבישים עלול להוות בעיה בעשרת הימים הקרובים. אנשים צריכים להיות מוכנים לקראת התנאים הקשים".

השלג שתקע אותי
השלג שתקע אותי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד