072-3300504

לימודי תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

תנאי קבלה
- ממוצע בגרות מעל 85, בגרות מתחת ל-85 יתקבלו כחריגים.
מה מקבלים בסיום הלימודים
- .B.A במנהל עסקים
פרטים על לימודי תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים
במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ניתן לבחור בין ארבע התמחויות המאושרות על ידי המל"ג :

התמות בשיווק- שיווק מהווה אחת מהפונקציות החשובות בהעצמת כושר השרידות של העסק. סביבת העסקים הדינאמית והמשתנה מחייבת עיצוב ויישום של מדיניות שיווקית ארוכת טווח, תוך הבנת צורכי הלקוח, הכרת המתחרים, קביעת יעדים ועידוד הארגון לחדשנות מתמדת בפיתוח מוצריו ושירותיו. נושאי הלימוד בחטיבת ההתמחות מעניקים לסטודנטים כלים לניתוח הסביבה העסקית של המתחרים והצרכנים ומלמדים כיצד למקסם את הפוטנציאל השיווקי תוך שימוש בערוצי הפצה יעילים, תמחור נכון ותכנון תמהיל השיווק באופן מיטבי. ההתמחות מכשירה את הלומדים לתפקידים בתחום השיווק, כדוגמת מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצרים ומנהלי מותגים בחברות ובארגונים. המסלול אף מכשיר לתפקידים מגוונים במשרדי פרסום ויחסי ציבור, בחברות ייעוץ ובמכוני מחקר. .

התמחות במימון: תחום המימון עוסק בהקניית כלים הדרושים לניהול הפיננסי של חברות ולניהול השקעות. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים ליסודות תיאורטיים ולקורסים שימושיים בתחום. המסלול מעניק רקע בתחום המכשירים הפיננסיים, כולל חוזים עתידיים ואופציות. דגש מיוחד מושם על הבהרת ההיבטים התיאורטיים והמעשיים של שוק ההון, תוך פיתוח כלים להערכת פעילותם של קרנות נאמנות ותעודות סל. ההתמחות במסלול מכשירה את הסטודנטים לתפקידים שונים בשוק ההון, לתפקידי ניהול במוסדות פיננסיים כדוגמת בנקים וחברות ביטוח, וכן לתפקידים במחלקות כספים של פירמות וחברות יעוץ.

התמחות בחשבונאות: מקצוע ראיית החשבון עובר תמורות כתוצאה משינויים כלכליים, הגלובליזציה, החקיקה החדשה בתחום הממשל התאגידי, המעבר לתקינה החשבונאית הבינלאומית ועוד. מטרתה של ההתמחות בחשבונאות היא להכין את הסטודנטים לקראת תפקיד כרואי חשבון על ידי מתן ידע וכלים בתחומי החשבונאות, הביקורת, המיסוי, המשפט והכלכלה.ה תמחות בחשבונאות, מציעה תכנית שמצד אחד מכשירה את הסטודנטים לבחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון ומצד שני מעניקה להם כלים להצלחה בעולם הפיננסי הגלובלי. חלק מרואי החשבון פונה במהלך הקריירה לתפקידים כגון: חשבים, גזברים ומנהלי כספים וחלק פונה לשוק הפיננסי-בנקאי ולתפקידים ניהוליים.

התמחות ביזמות וחדשנות: בתור "אומת הסטארט אפ", נושא היזמות והחדשנות הוא מנוע הצמיחה של המשק הישראלי. ההתמחות ביזמות וחדשנות מאפשרת לסטודנטים במנהל עסקים להצטרף למהפכת החדשנות וללמוד כיצד מפתחים חברת סטארט אפ מ- א עד ת. במסגרת התכנית הסטודנטים ילמדו כלים מעשיים ופרקטיים כגון פיתוח מוצרים ושירותים, בניית תכניות עסקיות וגיוס משקיעים וחקר שווקים ושיתופי פעולה. התכנית תבוצע בחממה של המרכז ברמת גן בשיתוף פעולה עם עריית רמת גן ואנשי עסקים, מומחים, וחברות מובילות מהתעשייה. בשנה האחרונה של התכנית הסטודנטים יעבדו בחממה לפתח את הסטארט אפ שלהם ובסיום הלימודים יתקיים אירוע בהשתתפות משקיעים ואנשי עסקים להצגת הסטארט אפים השונים.  

 

במסגרת התמחויות אלו יהיה ניתן לשלב גם תעודות מקצועיות במהלך הלימודים כמו-

תעודה+ קורס יזמות בנדל"ן -בשיתוף עם חברת אזורים

תעודה +קורס ניהול יזמות בענף הקימעונאות בשיתוף עם רמי לוי שיווק השיקמה

תעודה +קורס בשיתוף עם המיכללה לניו מדיה

תעודה +קורס בשיתוף עם איזמרגד תובנות שיווקיות

עוד מסלולי לימוד – המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
בן-גוריון , רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד