072-3300504

תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב- מערכות ויישומים

האוניברסיטה הפתוחה

כמה זמן לומדים
- משך הלימודים משתנה ע"פ קצב הלימודים של התלמיד
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון B.A בהתמקדות כלכלה ומדעי המחשב
פרטים על תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב- מערכות ויישומים

אנחנו חיים בעידן של כמויות דאטה אדירות מצד אחד, ושל כלכלה עולמית מרושתת מצד שני: ארגונים משתמשים באלגוריתמים מורכבים על מנת לנתח מספר עצום של נתונים ופרמטרים הקשורים לפעילותם העסקית או הציבורית; והם שואפים לנהל פעילות זו מתוך הבנה עמוקה של האינטראקציה בין הגורמים השונים שמעורבים בה (צרכנים, מתחרים, שותפים ועוד), האינטרסים שלהם ומה שמניע אותם. 

אם אתם מעוניינים לשלב בין התחומים, וללמוד כיצד להשתמש בכוחו של עיבוד נתונים מתקדם על מנת לקבל החלטות כלכליות משמעותיות – אתם מוזמנים להצטרף למסלול החדש שמציעה האוניברסיטה הפתוחה במדעי הנתונים (Data Science) וכלכלת רשת. המסלול מוצע במסגרת התכנית הדו-חוגית לתואר ראשון בכלכלה ובמדעי המחשב - מערכות ויישומים.

המסלול יכשיר אתכם לתעסוקה בתחומים של אנליטיקה חיזויית ובינה עסקית בחברות מסחריות ובגופים ציבוריים, או בחברות הייטק המפתחות אלגוריתמים בתחום. ידע בינתחומי זה רלוונטי במגוון ענפים, מפיננסים וביטוח דרך סחר אלקטרוני ועד השכלה גבוהה – ובעצם עבור כל ארגון המעוניין לתכנן בחוכמה את פעילותו, תוך היכרות יסודית עם האופן שבו קהל היעד שלו פועל בזירה. אנחנו נתקלים בהשלכותיו מדי יום: במנועי חיפוש, באתרי מסחר, באפליקציות ניווט, בכלי תרגום אוטומטי, בסוגיות של אבטחת מידע ועוד.

עוד מסלולי לימוד – האוניברסיטה הפתוחה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
סניפים
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד