072-3300504

מידע כללי על HIGH Q

HiGH Q היא חברת השכלה המצטיינת בהובלת סטודנטים להצלחה. כבר כ-35 שנים מומחי ההוראה שלנו מכינים מאות אלפי סטודנטים לעולם האמיתי. ב-HiGH Q אנו מספקים לסטודנטים שלנו את מכלול התנאים להצלחה, הן בהיבט המקצועי והן במתן כלים למימוש הפוטנציאל האישי. במפגשים הרבים עם הסטודנטים הצוות המוביל של היי קיו לומד את הצרכים, היכולות והקשיים של הסטודנטים לקראת הבחינות החשובות, בגרות ופסיכומטרי.

שיטות למידה ב-HiGH Q

מתוך הלמידה הזאת ועם הרצון להוביל תמיד, פיתחה היי קיו טכנולוגיות למידה מתקדמות, שיטות לימוד מותאמות אישית ובעיקר הבנה שהתפקיד העיקרי שלה הוא הרבה יותר מהכנה לבחינה - התפקיד של HiGH Q הוא להכין את הסטודנט לעולם האמיתי. בעקבות התובנה הזאת והרצון להוביל ולתת ערך אמיתי, פיתחנו כלים טכנולוגיים לא רק בתחום החינוכי, אלא גם כלים המפתחים את יכולות ההתמודדות מול אתגרים, את הביטחון העצמי, העצמה אישית וכלי אימון נוספים להתמודדות עם העולם האמיתי. כלים שישמשו את בוגרי HIGH Q שנים קדימה.

שיעורי און ליין בהיי קיו

פיתוח נוסף המותאם לצורת הלמידה של הסטודנט החדש, הוא מערך של שיעורי און-ליין Live עם מיטב המרצים שלנו. בכל יום החל משעות הצהריים, יועברו שיעורי אונליין בנושאי הפסיכומטרי השונים. מרצה מומחה בתחומו יעבור על עקרונות הנושא למי שעדיין לא מרגיש בטוח עם החומר, יעבור על שיעורי הבית, ואף יענה על שאלות בלייב. הכלי מבטא את ערך הפרסונליזציה והנגישות שהסטודנט צריך - הוא מקבל זמן נוסף ללמידה בזמן ובמקום שנוח לו, בנושא שהוא בוחר ללמוד. הסטודנט יכול לשמור על רצף למידה בעזרת ספריית השיעורים המצולמים שלנו, ללא קשר להתייעצות אפשרית רציפה עם המרצה בקורס. זהו ערך מוסף שנותן לכל סוג סטודנט מענה משלו. 

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד