072-3300504

תואר ראשון B.A - בתקשורת

המכללה האקדמית ספיר

תנאי קבלה
בעלי תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 75 ומעלה יתקבלו במעמד ״מן המניין,״ אחרי שיעברו תהליך מיון הכולל מבחן קבלה וראיון אישי (כרגע באמצעות zoom).
ציון 70 ומעלה באנגלית 4 יח״ל או ציון 65 ומעלה באנגלית 5 יח״ל. גם מועמדים שכבר נרשמו יטופלו אוטומטית בהתאם להחלטות אלו וייהנו מעדיפות בקבלה לפי התנאים החדשים.
המחלקה מזמנת לבחינת מיון ולראיון אישי את המועמדים המתאימים ביותר .
המחלקה תשקול פניות של מועמדים בעלי בגרות באנגלית של 4 יחידות לימוד ומעלה בלבד.
המחלקה תשקול פניות של מועמדים בעלי ממוצע בגרות מלאה משוקלל ו/או תעודת סיום מכינה קדם אקדמית מוכרת מציון 70 ומעלה בלבד.
כל המועמדים צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה.
ועדת חריגים
מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע בין 70 ל-74.9 מתבקשים לצרף לטופס ההרשמה את המסמכים הבאים :

מכתב בקשה עד 250 מילים המפרט את הטעמים המצדיקים קבלה חריגה של המועמד/ת
ניסיון קודם בתחום התקשורת (לימודי, תעסוקתי וכד׳ מהווה יתרון)
המלצות רלוונטיות (לא חובה)
· מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים 70 ל-74.9 יוכלו להתקבל במעמד ״על תנאי״ ובלבד שסך המתקבלים החריגים לא יעלה על 10% מכלל המתקבלים בכל שנה (בהתאם להנחיות מל״ג).
כמה זמן לומדים
- שלוש שנים, 3-4 ימים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון B.A בתקשורת
פרטים על תואר ראשון B.A - בתקשורת

המחלקה לתקשורת היא מהוותיקות והמובילות בארץ, ומהווה תו תקן להוראה אקדמית מהמעלה הראשונה ולעשיה תקשורתית איכותית בעיני מעסיקים מהשורה הראשונה בתחומי התקשורת לגווניה.
מבחינה אקדמית המחלקה מתגאה בשלושת אלפים בוגרים שנמצאים בכל שדרות העשייה האקדמית והתקשורתית בארץ.

מבחינה מקצועית הסטודנטים קופצים למים המקצועיים מהיום  הראשון ללימודיהם, כשהם מלווים במרצים מקצועיים מהשורה הראשונה, המגיעים מענפיה השונים של תעשיית התקשורת ותורמים להכשרת דור העתיד. הסדנאות מתעדכנות משנה לשנה הן ברמת התכנים והן ברמה הטכנולוגית (תוכנות פופולריות בשוק, ציוד דיגיטלי מתקדם ועוד).

מעבר ללימודים האקדמיים ולעשייה התקשורתית האינטנסיבית, הסטודנטים נהנים מאווירה סטודנטיאלית שמייחדת את מכללת ספיר, דווקא בשל מיקומה הגיאוגרפי, וחולקים עם חבריהם את אולפן השידור ברדיו "קול הנגב", מערכת העיתון "ספירלה"  ואת הרשתות החברתיות של המחלקה ושל מחלקות נוספות בתוך המכללה. 

לצד כל אלה הסטודנטים חולקים את אותו ספסל הלימודים, המעונות והמסיבות. האווירה הטובה, הסביבה העוטפת יצרו כבר מעל למאה זוגות שנוצרו בתוך המחלקה. במחלקה לתקשורת עושים תקשורת מהרגע הראשון.

מידע נוסף
* שכר לימוד אוניברסיטאי
* שנה ראשונה חינם ע"פ חוק חיילים משוחררים
בוגרים שלנו בתפקידי מפתח
בוגרי המחלקה נמצאים היום בעמדות מפתח בגופי תקשורת מרכזיים. הם מגיעים לעבודה עם ארגז כלים עמוס בחשיבה אקדמית עמוקה בכל הנוגע לתפקידי התקשורת ולהשפעתה בעולם התקשרות לגווניו. לצד הידע שהסטודנטים מקבלים בהיכרות בכלים מקצועיים ובידע מעשי, בשעות רבות של ניסיון ובלא מעט קשרים העשויים לסייע להם לפתוח דלתות בראשית דרכם.

בוגרינו משתלבים במגוון תפקידים בשוק התקשורת – משרדי פרסום, שיווק ויח"צ, גופי חדשות בעיתונות, ברדיו ובטלוויזיה, יצירה ועריכה של תוכן בשלל הגופים והמוסדות.
למה ללמוד דווקא ב המכללה האקדמית ספיר?
כל אחד יכול לפתוח בלוג, ליצור סרטון ויראלי ואפילו לטפס לאט לאט במעלה סולם הדרגות בשלל גופי תקשורת. אז למה צריך ללמוד תקשורת?
בלימודים מסוג זה מתמקדים בהעברת מסרים באופן מילולי,ויזואלי ודרך אודיאו, ובניתוח השפעות ותגובות של קהלים שונים. יכולות מסוג זה מאפשרות ללימודי התקשורת להכשיר את בוגריהם למגוון רחב של קריירות: החל מעולם העסקים, הפרסום, משאבי אנוש, יחסי ציבור, ממשל, חינוך, כלי תקשורת ועד למתן שירותים ציבוריים וחברתיים.

ולמה כדאי לעשות את זה דווקא במחלקה לתקשורת במכללת ספיר?
המחלקה לתקשורת, נשענת על שני יסודות המקיימים ביניהם יחסי-גומלין ומזינים זה את זה. האחד תיאורטי-מחקרי, והשני מעשי-פרופסיונאלי.
לימודי תקשורת לתואר ראשון בפן התיאורטי נוגעים בשיח האקדמי ובה בעת מחוברים לעולם התקשורת העכשווי. הלימודים מאפשרים לסטודנטים לצפות אחרת בטלוויזיה, לצרוך אחרת חדשות, להבין את המניפולציות המורכבות מאחורי עולם הפרסום ולהידרש בצורה תבונית יותר לכל התחום של המדיה הדיגיטלית.

לצד לימודי התיאוריה ניצבים המסלולים המעשיים-מקצועיים:
מסלול רדיו ופודקאסטים
מסלול תקשורת שיווקית
מסלול עיתונות בעידן דיגיטלי

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד