072-3300504

מסלול לימודים לתואר ראשון B.PT - פיזיותרפיה

אוניברסיטת אריאל בשומרון

תנאי קבלה
מועמדים לתואר 1 - יתקבלו על סמך ציון קבלה משולב של ממוצע ציוני הבגרות וציון מבחן הפסיכומטרי

מבחן יעל - בציון 105 לפחות - "דרישות ידע בעברית", מהווה חלק מתנאי הקבלה עבור מועמדים שנבחנו בבחינות הבדגרות ו/או פסיכומטרי בשפה שאינה עברית

מבחן סיווג באנגלית - סף הקבלה מחייב סיווג רמה באנגלית
כמה זמן לומדים
- 4 שנים, 4-5 ימי לימוד
מה מקבלים בסיום הלימודים
- B.P.T. בפיזיותרפיה
פרטים על מסלול לימודים לתואר ראשון B.PT - פיזיותרפיה
*תכנית הלימודים:

פיזיותרפיה הוא אחד ממקצועות הבריאות, הכולל אבחון, טיפול, שיקום ומניעה. מקצוע זה עוסק בעיקר במערכות התנועה של הגוף, מערכות השריר, העצבים והשלד. טיפולי פיזיותרפיה ניתנים לכל קשת האוכלוסייה: החל מפגים, תינוקות וילדים, מבוגרים צעירים וקשישים. תכנית הלימודים בפיזיותרפיה כוללת בין היתר את התחומים הבאים: פיזיותרפיה אורתופדית, פיזיותרפיה נוירולוגית, פיזיותרפיה של הילד, פיזיותרפיה באשפוז ופיזיותרפיה בקהילה. כמו כן, הסטודנטים נחשפים לתחומים חדשניים, כגון טכנולוגיות מתקדמות בשיקום, טלה-רפואה ועוד. במקביל ללימודים, הסטודנטים במחלקה מבצעים התנסויות קליניות. ההתנסויות כוללות עבודה מעשית בבתי חולים, במכוני פיזיותרפיה ובמוסדות שיקום הפרושים על פני הארץ. ההכשרה המעשית היא חלק מתכנית הלימודים ומדרישות הלימודים. הסטודנטים בהתנסויות זוכים להדרכה אישית של מדריכים קליניים מנוסים שעוברים הכשרה ייעודית.

*הבחירה באריאל:

מגמה שהתפתחה בשנים האחרונות בעולם ובישראל היא שילוב פיזיותרפיסטים בתחום קידום הבריאות. לפיכך, המחלקה לפיזיותרפיה באוניברסיטת אריאל שמה דגש מיוחד בתכנית הלימודים לתכנים הקשורים למניעה וקידום בריאות של אוכלוסיות מגוונות. כחלק ממדיניות המחלקה של שימת דגש על תחום קידום הבריאות והפעילות הגופנית, תכנית הלימודים כוללת קורסים ייעודיים בתחומים אלו ובנוסף ניתנת לסטודנטים החל מהשנה השנייה ללימודיהם האפשרות להשתתף בקורס מדריכי חדר כושר גופני ובריאות, בפורמט מרוכז ובתנאים ייחודיים. במקביל, המחלקה נותנת מענה לדרישה ההולכת וגוברת להצגת עדויות מחקריות לטיפולים רפואיים, ומעודדת את נושא ה- Evidence Based Practice כבר בתכנית של התואר הראשון בפיזיותרפיה. במסגרת זו הסטודנטים נחשפים ומשתתפים בעבודות מחקר של חברי הסגל ולסמינרים המעודדים חשיבה יצירתית, חשיפה למיומנויות מחקר בפיזיותרפיה בפרט ובמדעי הבריאות בכלל. בנוסף לאלה, הסטודנטים בשנת השלישית ללימודים עוברים סדנה ייחודית במרכז הסימולציות החדשני של אוניברסיטת אריאל. סדנה זו פותחה באופן ייעודי לסטודנטים בפיזיותרפיה ומקנה כלים שימושיים לשיפור יכולת תקשורת מטפל-מטופל, תוך שימוש בסימולציות טיפוליות בעזרת שחקנים מקצועיים ותמיכה של טכנולוגיות מתקדמות.

מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
בוגרי התואר הראשון בפיזיותרפיה משתלבים בתעסוקה בבתיחולים, מכונים אמבולטוריים, שיקום נוירולוגי, שיקום קשישים, טיפול בליקויי התפתחות של ילדים, שיקום ספורטאים ועוד במוסדות הפזורים בכל רחבי הארץ.
בוגרי המחלקה יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בפיזיותרפיה בתכנית לתואר שני בפיזיותרפיה באוניברסיטת אריאל או באוניברסיטאות אחרות בארץ ובחו"ל.

עוד מסלולי לימוד – אוניברסיטת אריאל בשומרון

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רמת הגולן 90, אריאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד